ik had nog diverse gedichtjes op mn pc staan, die ik nu ga verwijderen.. ik dacht voor ik ze weg doe wil ik ze nog even hier neer zetten, misschien kan ik iemand er nog blij mee maken! ik heb zelf namelijk heel lang zitteen zoeken naar een perfect gedichtje voor op de kaart! nou hier komen ze hoor: Twee beentjes tien teentjes een piepklein mondje een mini kontje grijpgrage handjes nog geen tandjes zo teder en klein dat moet ons eerste kindje zijn `````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````` papa kon niet slapen mama was niet moe pas vele uurtjes later vielen hun oogjes toe nu 9 maanden later ben ik gekomen als antwoord op hun dromen `````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````` Ooievaar? Niks te ooievaar! Papa heeft met mama gestoeid, uit hun liefde ben ik gegroeid! ```````````````````````````````````````````````````````````````````````````` wat? ooievaar? nee, nee! mijn papa en mama hebben flink gestoeid zo ben ik in mamas buik gegroeid maar nu ben ik eindedlijk geboren en kan zo hun rustige leventje verstoren ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Watte? Bloemkolen? Ooievaar? Nee nee nee Mama en papa hebben lekker gestoeid en zo ben ik in mamas buikje gegroeid. ```````````````````````````````````````````` Na een klap op mijn blote billen Begon ik als jongen hard te gillen Zodat ik u kon laten weten dat ik .. Zal heten ```````````````````````````````````````````````````````````````````````````````` een eerste baby zo onschuldig zo kwetsbaar eerst het hoofdje dan de voetjes nu begint het leven... ```````````````````````````````````````````````````` Je hebt twee kleine handjes, geef ons allebei één. Dan leiden wij je rond tot je zegt: "Ik kan het wel alleen". `````````````````````````````````````````````````````````````` Dag,meneer de ooievaar heb jij een wiegje voor me klaar, breng me daar waar ze van me dromen en vertel dat ik eraan zal komen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Gelieve eerst te bellen, voordat je vingertjes en teentjes komt tellen: ```````````````````````````````````````````````````````````````````````` gezellig een beschuitje eten? Laat het ons dan even weten! ```````````````````````````````````````````````````````````````````````` wilt u zijn oogjes zien twinkelen? Laat dan de telefoon even rinkelen. ````````````````````````````````````````````````````````` een vriendelijk verzoekje: bel even voor een bezoekje ```````````````````````````````````````````````````````` wil je de luier komen ruiken? Graag eerst even de telefoon gebruiken! ````````````````````````````````````````````````````````````` bezoek vinden wij fijn, maar mag het de eerste 14 dagen zijn? ``````````````````````````````````````````````````````````````` langskomen? Gezellig , natuurlijk altijd! Maar laat ons even weten, Op welke dag en rond welke tijd! ``````````````````````````````````````````````````` Hoezo mama helemaal uitgeteld? Ik heb gewoon de ooievaar gebeld, Die had echter zijn voice-mail aan, en toen heb ik het maar zelf gedaan. 9 maanden lang hoor ik mijn moeders lach 9 maanden lang hoor ik mijn vaders stem nu kom ik toch een kijken lijk ik op haar of meer op hem. Na (aantal maanden zwangerschap) ben jij geboren. Je bent sterk ook al ben je bescherming verloren. Nu lig je in de couveuse zo lief als je kan zijn. Jij red het wel grote (man/vrouw) in het klein.