Hoi, langzaam aan maak ik de dozen die hier staan eens leeg en zet het op de foto. Het is allemaal gewassen, maar het zou kunnen dat er een enkel ding tussen zit wat een vlek heeft (het is allemaal goed gebruikt en gedragen door een knoeimeisje) Ik zet alvast een paar foto's erop, dit is wat er bovenop lag Ben je geinteresseerd, meld dan welke je wilt hebben, ik probeer iedere dag vanaf nu wat meer erop te zetten. Ik kan het bewaren totdat je genoeg hebt! Ik vraag er echt niet de jackpot voor....het is namelijk bijna geen duur merk (Wibra,Zeeman,C&A) En zoals gezegd goed gedragen, hoewel het meeste er nog goed uit ziet! De foto's zijn zo uit de doos..dus niet gestreken.....als je dat zou doen dan ziet het er vaak nog beter uit Ik hoop dat ik zo iemand blij kan maken!! Ik hoor het wel via PB als je geinteresseerd bent, ophalen is denk ik goedkoper...versturen van stuks gaat in envelop en dan via TNT. Mocht je een pakketje hebben gaat het via de pakketpost van TNT, en de verzendkosten zitten niet bij de prijs inbegrepen Veel plezier met neuzen!! Als je over de foto gaat zie je de naam van het artikel, wat het is en welke maat! Ik woon trouwens in Noord brabant, een dorpje vlak bij Oss. Groetjes, Miranda