Te koop aangeboden een flink pakket positiekleding in de maat s, m en 36. Er zit in: Spijkerrok prenatal S Spijkerrok prenatal M Driekwart joggingsbroek prenatal M Bruine noppies rok S Spijkerbroek H&M mama 36 Spijkerbroek H&M mama 36 Stoffen blauwe broek H&M mama 36 Blauwe blouse/tuniek lange mouw H&M mama S NIEUW ZONDER KAARTJE 3kwart Blouse blauw met figuurtjes H&M mama S NIEUW 3kwart Blouse zwart H&M mama S NIEUW Wijd t-shirt H&M XS NIEUW 2 Buikbanden antraciet/I love my baby S NIEUW Grijs shirt lange mouw prenatal S 2x Zwart shirt lange mouw H&M mama M Wit shirt lange mouw H&M mama M T-shirt paars H&M mama M T-shirt oud roze H&M mama M T-shirt blauw met figuurtjes H&M mama M 3kwart fuchsia shirt prenatal S Link met foto's: Positiekleding | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online! Het is allemaal niet uitgerekt oid. (Ik heb het meeste maar tot week 23 gedragen, daarna alleen makkelijke dingen in zkh.) De enige broek die wat meer gedragen is, is de blauwe H&M broek. Ik ben zelf 1.71 en woog voor m'n zwangerschap zo'n 56/59 kg. Mocht je interesse hebben, dan laat het maar weten! Het liefste verkoop ik alles in een keer. Ik verstuur alleen via PostNL met track&trace. Afhalen mag ook, regio 040. Nog een link naar MP advertentie: Marktplaats.nl - Pakket positiekleding 19 stuks S/M/36 - Positiekleding
Up! En waar ik gister nog achterkwam, is dat de buikband van de middelste broek een gat heeft. Niet hinderlijk, je kunt de broek dragen zonder dat je het ziet of er last van hebt. Mocht iemand daar een foto ban willen, dan zeg het maar!