Ben je op zoek naar een degelijke kinderwagen wat je later ook nog als buggy kunt gebruiken, maar wil je niet teveel geld eraan uitgeven en heb je er geen problemen mee als de kinderwagen met heel veel plezier is gebruikt?....... dan heb ik een bugaboo classic voor jou! ik vraag er niet veel voor, tussen de 75 en 100 euro, ben je echt geïnteresseerd dan kun je reageren! Dit zit erbij: -zonnekap (wel wat vlekjes maar wat wil je na 6 jaar...) - een boodschappennetje en boodschappenmandje onderin. - een regenhoes - een orginele bugaboo luiertas -wiegdekje - zitje voor de buggy De wagen rijdt heerlijk, het enige is dat hij wat ouder is dan de bugaboo-wagens van nu en daarom is hij voor jou als je een bieding plaats tegen bovengenoemd bedrag!
waarom doe je hem weg als je een dochtertje van 1,5 week hebt? dan moet er toch wel iets mis mee zijn.. of hij rijdt niet lekker?
ik heb een nieuwe wagen gekregen van mijn ouders.....deze was van een vriendin die ik heb overgenomen maar staat nu in de weg
ohh ok.. t is nog een mooie wagen hoe hij eruit ziet.. dus zal vast wel iemand zijn die hem kopen wilt
maar 3 dagen geleden nog wel gereageerd op een advertentie voor een Mutsearts trans4mer van mini23 1@#^**(()
tja...mijn ouders zijn lief...maar ja....mensen kunnen over alles problemen maken...ik nietdus.......de bugaboo staat in de weg!