3 spijkerbroekjes maat 62. Gedragen maar zien er nog goed uit. Het bovenste broekje is van de h&m en is lekker dik gevoerd. De middelste is van de prenatal en de onderste is van de Hema. Mogen weg voor 5 euro
4 kledingsetjes van de v&d en de c&a. Zijn gedragen maar kunnen nog prima mee voor een volgende ronde. Mogen weg voor 5 euro
Leuk broekje van just small maat 62. Deze broek is nog zo goed als nieuw. Hij is van gewone dikte a la een spijkerbroek. Mag weg voor 2,50 euro.
Nooit gedragen wegens overcompleet. Een heerlijk warme winterjas van de c&a. In de jas zit een losse binnenjas. Mag weg voor 3.50 euro
Zeer complete set. De kleding is gedragen maar kan nog prima een ronde mee. De kleding bevat zowel merk (esprit, duckey beau, just small, prenatal.) als non-merk. Hema , h&m, onbekend. Het pakket bevat: 17x longsleeves 3x dikke sweaters 3x hoody's 2 vesten 1 gevoerd overhemd. 1x een nijntje set. 2 spijkerbroeken 1 gewone broek. 1 dikke joggingbroek 2 zachte pyjama broekjes 2 dikke boxpakjes 1 pyjama set 1 dik t-shirt 5x rompers lange mouwen 7X rompers korte mouwen. Kortom een zeer compleet pakket voor de winter. Dit pakket mag weg voor 25 euro incl verzenden.
20 rompers in maat 62/68. De rompers zijn gedragen, maar ze zien er nog prima uit. Geschikt voor een 2e ronde dus. Ze mogen weg voor 7,50.
ik ben lekker aan het opruimen Ik heb hier nog een pakket kleertjes maat 68. Het zijn er meer dan 40 stuks. Ik heb hierbij ook nog een stapel pyjamabroekjes- zachte broekjes. Dit pakket mag weg voor 35 euro incl verzenden.