iemand die de zegels van blue band niet spaart? ( voor de gratis bordjes) en ze wil ruilen tegen iets anders?
Ik hou me ook aanbevolen! Bij de C1000 is de BleuBand nu maar 1,00 en er zitten 2 zegels in de verpakking GoedeStart....dat tikt lekker aan! Jammer dat de verpakking niet heeel erg lang houdbaar zijn (rond de twee maanden).
zegels? Owh dat wist ik niet (schaam) Ik gooi elke week een boter pakje weg van goeie start!! Edit: ik zie nergens zegels zitten? Dus het is nog niet zover vanaf 5 sep komen ze in de winkel
Zegels, gratis bordjes?? Oh pas vanaf 5 sept. Oke als ik ze niet ga sparen dan bewaar ik ze. Gebruiken ook goeie start. EDIT: ff gegoogeld kwam dit tegen http://spaarkaart.blueband.nl/#/home
Onder de deksel, op het folie, zitten de zegels. Ze zijn al verkrijgbaar in de winkel. De verpakking van GoeieStart ziet er iets anders uit om aan te geven dat die verpakking mee doet aan de actie! Als je 7 zegels hebt (dus 3 en een halve kuip) dan kun je bij de Blokker je bordje direct ophalen! Bij sommige C1000 is de voorraad dus al aangevuld met deze actieverpakkingen......en misschien bij andere nog niet.... Vanaf 5 september kun je de bordjes halen bij de Blokker!
Misschien handig om een lijstje te maken met het aantal punten per verpakking. Voor als je nog maar een paar punten moet dan weet je welke verpakking je moet kopen. Bekijk bijlage 180533 Blue band goede start margarine: 2 punten .......: .... punten Wie volgt met andere verpakkingen
Bekijk bijlage 180533 Blue band goede start margarine: 2 punten Blue band halvarine: 2 punten Blue band bak&braad boter kleine verpakking : 1 punt Blue band vlees en jus: 2 punten Wie volgt met andere verpakkingen
Stond maandag bij de Blokker hadden ze nog helemaal niks. geen spaarkaarten en ook geen bordjes. Wisten niet eens dat de actie maandag begonnen was. Hmm vanmiddag maar weer eens proberen moet toch foto's ophalen
wauw leuke bordjes. Ik ga ook sparen. Onze kleine vent is volgens mij een kleine griek want met borden gooien kan hij wel. Dus extra kinderbordjes zijn welkom. Als iemand zegeltjes over heeft. Bij ons zijn ze welkom !!
Heeft iemand ze al bij de Blokker gezien?? Rare actie op deze manier. Al een week begonnen maar nog niks uitgegeven
Nog niet bij de blokker geweest, dus ik weet niet hoe het hier zit. Maar het verbaast me niets. Ik vind de blokker zo`n piepwinkel altijd als je voor iets uit het boekje komt is het of uitverkocht of niet binnen gekomen.
Staat ook op de site van blue band dat ze nog niet geleverd zijn. Daar staat ook de spaarkaart in pdf. (Ben ook nog op zoek naar zegeltjes en heb enkele babyzegels en DE punten te ruil) Blue Band | Spaar voor Kinderbordjes