2 overslagrompers, leuk om te dragen maar ook als cadeau voor de aanstaande oom of tante Maat 50 Nooit gedragen, alleen uitgewassen en in de kast gelegen Prijs: 2 voor beide of 1,50 per stuk
Romper met pyjamabroekje en mutsje Maat 50 Nooit gedragen, alleen uitgewassen en in de kast gelegen Prijs: 2 voor de set
Overslagromper met pyjamabroekje Maat 50 Nooit gedragen, alleen uitgewassen en in de kast gelegen Prijs: 4 voor beide setjes of 2,50 per set
HEMA overslagtruitje, met mutsje en slofjes Maat 50 Nooit gedragen, alleen uitgewassen en in de kast gelegen Slofjes zitten zelfs nog aan elkaar vast !! Prijs: 3 voor de set
Romper met pyjamabroekje Maat 50 Nooit gedragen, alleen uitgewassen en in de kast gelegen Prijs: 2 voor de set
2 basic broekjes, donkerblauw en wit Maat 50 Nooit gedragen, alleen uitgewassen en in de kast gelegen Prijs: 2 voor beide of 1,50 per stuk
2 basic broekjes EXTRA ZACHT, donkerblauw en wit Maat 50 Nooit gedragen, alleen uitgewassen en in de kast gelegen Prijs: 2 voor beide of 1,50 per stuk
Overslagromper " I love mum " Maat 50 Nooit gedragen, viel erg klein dus heeft nooit gepast. Alleen uitgewassen en in de kast gelegen Prijs: 1
2 basic broekjes verkocht aan Aude.. Ik zal dalijk even een PB sturen, eerst de rest van de kleding online zetten !!
AANBIEDING Als alle kleding tegelijkertijd gekocht word mag het weg €17,50 ipv €22,50 !!!!!!!!!!!!!!!!! LET OP: 2 basic broekjes zijn al verkocht aan Aude...
Nikske, ik wil de rest (- de eerste twee rompers) wel van je overnemen... Als je het verstuurd tenminste, limburg is een beetje uit de richting voor mij!!!