Ik heb een aantal kledingstukken te koop. De kleding is enkele keren (Dirkje en Just Small) tot geen keer (Prenatal) gedragen Maten zijn: Shirtje Just Small 62 Setje Prenatal 62 (valt als 68) Setje Dirkje 74 (valt als 68) Hoef er niet veel voor, maak er graag iemand blij mee!
Wil er graag iemand blij mee maken! Prenatalsetje mag voor 6 euro weg Dirkje-setje ook voor 6 euro En het shirtje van Just small voor 5,50 Alles is incl. verzendkosten! Mocht je de prijs te hoog vinden, dan kan je uiteraard met een ander voorstel komen!
Hoi Bloem, Ik wil de twee setjes wel van je over nemen voor 12 euro incl. verzendkosten. Als je me even jouw rekeningummmer stuurt via PB maak ik het geld over
Aylen, ik heb je een pb gestuurd, maar tot op heden heb je niet gereageerd...wil je laten weten of je nog geinteresseerd bent?
Beste Bloem85, Je kunt in het te koop aangeboden gedeelte zelf je berichten sluiten. Ga naar de plaats reactie pagina, plaats een bericht (bijv verkocht) en zet een vinkje bij de optie om het bericht te sluiten na het plaatsen van de reactie. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl