Ivm bekken- en rugklachten kan ik onze kleine man niet dragen in de baby björn (navy blue anker). We hebben het zelf tweedehands gekocht voor 25 euro en slechts 1 keer gebruikt (in huis, om te oefenen). Nu mag ie dus weg! De baby Björn is in goede staat en ik wil er 20 euro voor, excl. verzendkosten. Om dezelfde reden mag de premaxx babybag ook weg. Het is een donkerblauwe zak met witte strepen (of een witte zak met donkerblauwe strepen, wat jij wilt ) Ook deze is in goede staat. Hier wil ik 15 euro voor excl. verzendkosten. Ook heb ik een doppler te koop van Summer. We hebben het in Engeland gekocht, dus de gebruiksaanwijzing is ook Engels (voor het geval je Engels belabberd is). Je kunt vanaf ong. 20 weken het hartje horen. Wij hebben in een deuk gelegen toen onze kleine het leuk bleek te vinden om er tegen aan te schoppen. Er zitten twee koptelefoons bij (kan papa of oma ook eens meeluisteren) en je kunt de geluidjes ook opnemen en/of versturen via e-mail. Nieuw was 45 euro, ik wil er 30 voor excl. verzendkosten. We hebben hier nog een zonnebank van Phillips liggen. Het was zo'n inklapbare, maar helaas is er iets kapot gegaan waardoor het niet meer inklapt. De zonnebank is zelf in goede staat, alleen de lampen moeten misschien vervangen worden? De lampen doen het nog goed, maar met nieuwe word je sneller bruin. Op mp zie je ze voor 150 te koop staan, hier mag hij weg voor 50 euro! Ook te koop een aquarium van Jewel 60 liter met guppen, inclusief verlichting, verwarming, pomp, zwart grint, plantjes en schoonmaakspullen (spons, zuiger, netje etc.) Omdat wij veel te veel guppies kregen, hebben we de mannetjes van de vrouwtjes gescheiden. De vrouwtjes houden we zelf, de mooie mannetjes mogen met jou mee! Voor 45 euro mag je de hele bups meenemen (mits je de visjes niet aan je kat voert!). Je mag de spullen ophalen in Voorhout of ik kan het verzenden voor 6,50 euro (behalve de zonnebank en aquarium natuurlijk).
Ik heb ook nog een flesverwarmer van Tefal liggen die weg mag. Ook opblaasbare blauwe letters 'hoera een jongen'! zie hier: http://www.heppie-store.nl/index.php/geboorte Je krijgt een zak blauwe ballonnen erbij.
Ook te koop: 3 buikbanden, een positiebadpak, twee positiebroeken (wit linnen). Ik zal morgen wat foto's plaatsen.
De babybag en baby bjorn zijn verkocht. Ik zou nog foto's maken, maar het lukt even niet... Van de week nieuwe poging wagen.