Ervaring osteopaat bij krampjes

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Steph1984, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steph1984

Steph1984 Lid

19 dec 2012
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter van 10 weken heeft mega veel krampjes. Nu denken wij er over om naar een osteopaat te gaan. Heeft iemand daar ervaring mee? Zijn al naar een homeopaat geweest maar dat heeft helaas geen werking gehad. Graag ervaringen........

2. misa

misa Niet meer actief

Doen! Het kan je zeker helpen. En als het niet snel minder wordt, dan zou ik verder kijken waar die krampjes vandaan komen.

3. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zeker doen!
    Sem had erge krampen en nu hij behandeld word door de osteopaat, zijn ze zeer sterk verminderd. Hij is er een veel vrolijker en relaxer kind van geworden

Morgen moet hij weer :D waarschijnlijk is dat al de laatste keer dan is hij 4 keer behandeld

4. Steph1984

Steph1984 Lid

19 dec 2012
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeie berichten dus :) werkte het gelijk en wat deed de osteopaat precies?

5. Koon

Koon Niet meer actief

Hier ook een positieve ervaring.
    De osteopaat heeft alleen zijn hand op het buikje van mijn zoontje gelegd. Geen idee wat hij deed haha. Maar hij aaide niet eens...
    De eerste dag was het even veel erger, daarna nam het af. Na 3 weken moest ik terug, maar de osteopaat kon toen al niets meer merken aan de darmpjes. Zoontje was ook een stuk rustiger. Die dag heeft hij ook nog de lichte voorkeurshouding weggenomen.
    Ik zou zo weer gaan!!

6. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Doen! Hier er ook veel baat bij gehad!
    Is nu al 2 weekjes echt weg!

7. Steph1984

Steph1984 Lid

19 dec 2012
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    lees veel dat de krampjes eerst erger worden. Herken je dat?

8. Koon

Koon Niet meer actief

Hou er ook rekening mee dat over het algemeen krampjes na 3 maanden aanzienlijk verminderen he.

9. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Klopt, was 2 dagen erna alleen maar huilen en krijzen, zag vrij snel verbetering. Ze werd niet alleen voor krampjes behandeld maar ook voor onrust en lichte voorkeurshouding. Tis nu een baby die goed slaapt en eet en haar wakkere uurtjes ook echt vrolijk is!

Deel Deze Pagina