Mijn dochter van 10 weken heeft mega veel krampjes. Nu denken wij er over om naar een osteopaat te gaan. Heeft iemand daar ervaring mee? Zijn al naar een homeopaat geweest maar dat heeft helaas geen werking gehad. Graag ervaringen........
Doen! Het kan je zeker helpen. En als het niet snel minder wordt, dan zou ik verder kijken waar die krampjes vandaan komen.
Zeker doen! Sem had erge krampen en nu hij behandeld word door de osteopaat, zijn ze zeer sterk verminderd. Hij is er een veel vrolijker en relaxer kind van geworden Morgen moet hij weer waarschijnlijk is dat al de laatste keer dan is hij 4 keer behandeld
Hier ook een positieve ervaring. De osteopaat heeft alleen zijn hand op het buikje van mijn zoontje gelegd. Geen idee wat hij deed haha. Maar hij aaide niet eens... De eerste dag was het even veel erger, daarna nam het af. Na 3 weken moest ik terug, maar de osteopaat kon toen al niets meer merken aan de darmpjes. Zoontje was ook een stuk rustiger. Die dag heeft hij ook nog de lichte voorkeurshouding weggenomen. Ik zou zo weer gaan!!
Klopt, was 2 dagen erna alleen maar huilen en krijzen, zag vrij snel verbetering. Ze werd niet alleen voor krampjes behandeld maar ook voor onrust en lichte voorkeurshouding. Tis nu een baby die goed slaapt en eet en haar wakkere uurtjes ook echt vrolijk is!