Ik heb de volgende positiekleding te koop: * 7x buikband per stuk 1,50, 4 voor 5 euro, 7 voor 7 euro. maat l/xl volgende kleuren/soorten: 1: een effen oranje. 2: groene met roze, gele, witte en donker groene strepen. 3: groene met witte, paarse, blauwe en bruine strepen. 4: zwart wit gestreepte met rode bloemen. 5: roze met donkere roze en witte woorden, (boy/girl) 6: roze met zwarte namen van kinderen erop. 7: gestreepte buikband met allerlei kleuren: wit/geel/oranje/blauw/ roze/ donker roze/ * positiebadpak blauw/wit geruit maat xl prijs 7,50 * Rood positie shirt. maat xl prijs: 4 euro Bestaat uit ondershirt dat wit is met rode bloemen. Daar overheen een rood vest. De twee dingen zitten aan elkaar vast. * gebloemd tuniek. Met korte mouwen. Kan ook leuk over een shirt met lange mouwen gedragen worden. maat l, prijs 4 euro. Materiaal is stretch stof. * shirt in de kleuren grijs/zwart/wit met 7/8 mouw lengte en v- hals. Aan de zijkant zitten plooien om de buik mooi uit te laten komen. Zijkant zit ook een ritsje om het shirtje wijder te maken. maat M, prijs 4 euro. *grijs/zwart gestreept shirt met lange mouwen. Voorkant zit een grijs gedeelte met zwarte bloemen. Bij de borsten zit een gerimpeld elastiek om het shirt mooi uit te laten komen bij borsten en buik. Aan de achterkant zit een lint om het shirt mee aan te trekken. maat L. Prijs 4 euro. * meerdere positiebroeken: kleuren: zwart, legergroen 2x, beige, wit, maten: xxl, 46 en 48. prijs 5 euro per broek. * wit rokje, maat xl, prijs 5 euro. * bolero: in de kleur helderblauw en in het roze, per stuk 3,50. maat 44. * korte broeken: wit en beige. maat 46. prijs 4 euro per stuk. Heb je interesse, stuur mij dan even een pb, dan kan ik een foto van het kledingstuk naar je mailen. Voor vragen kun je natuurlijk ook even een pb sturen. Koop je meerdere dingen tegelijk dan maak ik er een mooi prijsje van. De genoemde prijzen zijn exclusief portokosten.
ik bied 10 euro voor de buikbanden,heb je er ook een foto van?en ze moeten wel heel elastisch zijn want ik heb zelf xxxl,maar meestal met dat soort dingen wil het wel
Positiekleding nog steeds te koop, buikbanden zijn weg. Prijzen zijn veranderd..... Broeken ipv 5 euro nu voor 4 euro. Badpak ipv 7,50 nu voor 5 euro. shirts ipv 4 euro nu voor 3 euro Rokje ipv 5 euro nu voor 4 euro. Bolero ipv 3,50 nu voor 3 euro. Korte broeken ipv 4 euro nu voor 3 euro. Heb fotos dus die zal ik even in mijn album plaatsen. pb me maar voor interesse. groeten Diana
niet van alle positekleding staat er een foto in mijn album, mijn album is vol...... wil je toch een foto zien dan kan ik je mailen...