Supergaaf kruimeltje broekje van H& M maat 86 ( bretels zijn beetje versleten zie volgende foto, verder in zeer goede staat! 2,00
er volgt morgen nog veel meer... heb nog veel meidenkleding t/m maat 68 en nog een boel jongenskleertjes maat 80, 86 en ook 92.. dit volgt allemaal in de loop van deze week! Dus houdt mijn topic in de gaten!!
En dat is dus maatje 80? is dat die zak die je de vorige keer had, die mijn man al gezien had? of is dit een andere zak
Je man heeft die zak ook gezien maar dacht dat jullie mannetje niet zo hard zou groeien!! haha.. Is echt een mooi pakket!
dan willen we graaag nog even kijken, kan dat heel toevallig stiekum morgen al, dan zijn we nl in zwolle. ja hij zit gedeeltelijk qua bovenkleding al in maatje 74. erg he. gaat zo snel.
ja kan wel, dan ga ik eerst naar mijn ouders, en laat ik sven wel even daar als ik jou kant dan op kom, want mijn ouders wonen vlak bij jou,
Ja als het om 4 uur was had ik hem ook meegenomen, maar anders blijf ik slepen met hem hihi, ja mijn man zegt ik rij er nog zo heen. dus je ziet ons wel verschijnen morgen.
Maat 80 is verkocht!! Tevens nog een mooie wipper (oranje/Zwart) te koop een rainforest wipstoeltje en ook nog een babyBjorn Active draagzak (groen) alles in zeer goede staat!! Tevens komen er nog een boel kleertjes op!! Dobbel, hoop dat je met deze kleertjes weer net zo blij bent als met de vorige partijen!!
zo eindelijk thuis, alles weer netjes opgeborgen bij de rest, weer super blij, voorlopig zijn we hier helemaal klaar, tot maat 86. bedankt hoor,