Heb nog een nieuwe flessenwarmer van Avent staan. We hebben hem twee keer gebruikt, maar helaas is de borstvoeding niet gelukt en kan de flesvoeding in de magnetron. Vandaar dat hij te koop staat! Eventueel ook nog een starterset met flessen van Avent en nog 2 grote flessen extra met allemaal nieuwe spenen! Wie biedt er?!
De gebruiksaanwijzing zit er trouwens nog bij en ikheb ook de bon nog! er zit nog een paar maanden garantie op, weet even niet hoeveel, maar dat zal ik opzoeken! Kan ook eventueel een foto maken voor de liefhebbers!
Dit is hem met Difrax S-fles erin...de grote met smalle hals. Als je het deksel dichtdoet past het ook nog, het luchtklepje gaat dan een beetje open staan maar dit hoort (staat ook in de gebruiksaanwijzing)
En de bon, heb hem een maandje voor mn uitgerekende datum gehaald op 23 april bij Babysuperstores Burgerhout in Sliedrecht, maar op de bon staat ook de vestiging in Rotterdam.
De foto's zijn niet super duidelijk, maar dat komt doordat ik ze met mijn telefoon heb gemaakt omdat ik ze zo het snelst op de computer krijg! Sorry!
De flessen zijn inderdaad nieuw, we hebben er eentje 3 dagen gebruikt, maar Finn kon er niet uit drinken. de speen hebben we wel weggegooid, maar overal zitten nog nieuwe ongebruikte spenen in! Ik heb er in totaal zo'n 35,- voor betaald (dacht ik), vraag er 20 voor. Als je het nu nieuw in de winkel zou kopen ben je bijna 40,- kwijt.
Pfff...ja ik vind dat altijd zo moelijk... Ik heb hem zelf voor 44,0 gekocht (normaal 55, maar had 20% korting) Hij is nauwelijks gebruikt en er zit nog garantie op (bon zit er bij) gebruikaanwijzing ook nog aanwezig. 30,-?