Hoi dames. Begin toch wel erg nieuwsgierig te worden. Overal staat dat een van de eerste kenmerken van een zwangerschap pijnlijke borsten zijn. Ik zit twee dagen voor mijn NOD maar eigenlijk helemaal geen kwaaltjes vergeleken bij de vorige maand. Maar vanaf gisteravond heel extreem een brandend/snijdend gevoel aan beide borsten. Als ik er lichtjes op druk lijken ze gekneusd. Toen ik vanmorgen opstond nergens last van eigenlijk, en nu sinds een uurtje wel weer heel erg. Ze zijn ook warmer dan de rest van mijn lichaam. Toch nieuwsgierig of iemand anders dat ook heeft? Of gehad?
Ik heb er ook last van...ik moet nog 6 dagen wachten en heb al vanaf afgelopen maandag last... Sinds gisteravond zelfs t idee dat ze "voller" zijn. Helpp is dit een voor teken van???? Ik zie er zelfs al licht blauwe adertjes lopen ???
Dat kan zeker een zwangerschapsteken zijn...maar ook een teken dat je Menstruatie eraan komt.....Dat is het vervelende ervan:S ik heb sinds 3 mnd elke maand aan het einde van me cyclus zere borsten en het is niet raak.. maar toen ik wel zwanger was had ik het ook toch nog even afwachten!! Spannend
Dankjewel voor jullie reacties. Klopt ook wel heb ook altijd wel last van pijn voordat ik ongesteld moet worden. Maar dan is het een soort spierpijn gevoel.. en nu een gekneusd gevoel........ totaal anders dan voorheen. Begin volgende week ga ik testen en ik weet ik het en laat ik het ook even weten op dit forum
@smeagol..Ik had bij mijn eerste zwangerschap alleen warme borsten, echt pijnlijke borsten heb ik nooit gehad, dat vond ik eigenlijk ook wel vreemd. Ik had er alleen last van toen ik bevallen was. Ik gaf namelijk flesvoeding en ik heb een paar dagen gruwelijke pijn gehad ivm stuwing. Maar verder niets.
T is zo'n gedoe dat wachten...ik ben geduld loos... Gelukkig geen testen in huis.. anders blijf ik testen! Hoop t zo!!