Bloedverlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by , Nov 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoi Hoi,

Ik ben 32 weken zwanger en heb al sinds mijn 5e maand ofzo last van bloedverlies, ben natuurlijk al bij de verloskundige en de gynaecoloog geweest en heb een week in het ziekenhuis gelegen voor controle, daar lag ik elke dag aan de monitor en dat bleek allemaal goed te zijn. Ze zeggen dat het niet mijn placenta is, maar waarschijnlijk een ader die springt omdat mijn baarmoeder hard groeit, het was vorige week even over maar nu begint het weer van voor af aan, Ik moet telkens rust nemen en mag niet werken, maar ik maak me toch weer wat zorgen, is het idd een adertje of iets wat kapot is dat ik daarom bloed verlies? Of zou het iets anders kunnen zijn? Zou het ook kunnen dat het al allemaal zit te werken? Ik word er zo onzeker van elke keer en wil graag een 2e mening? Alvast bedankt!

Groetjes missme xxx

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi missme,

Er word altijd heel goed gekeken of het bloedverlies niet word veroorzaakt door de placenta. het klinkt voor mijn inderdaad alsof je een zeer kwetsbare baarmoedermond hebt en dat je daar hetbloedverlies van hebt.
    Het kan ook al wat zitten werken, maar hoe meer je het einde nadert hoe meer dit ook kan en mag.
    Bij blijvende zorgen altijd contact opnemen met je verloskundige of gyn hoor!

Groetjes imke

Share This Page