Hoi meiden, Ik heb hier 2 pampersbonnen uit het lekker leven over. Ik had er meer, en heb nu zelf al 8 pakken luiers op voorraad.. Lijkt me voldoende Wie wil er met mij ruilen voor iets anders leuks? Ik hoef er geen geld voor, want ik heb er ook niks voor betaald Bijv. een leuk speeltje voor mijn zoontje of een andere leuke ruil. Degene die de leukste ruil bedenkt stuur ik de bonnen toe.. Groetjes!
ik zou niet weten wat ik zou moeten ruilen...maar vraag en misschien heb ik het! Of wil ik het ruilen
Waar ik aan zit te denken: 1 of 2 little people poppetjes of ander speeltje (geen knuffels ) Een nijntje boekje Dat is het een beetje Douwe Egberts punten is op zich ook goed..
oh die laatste heb ik een zooi! Little people niet helaas....en nijntje boekje is op naam hier hahah dus als je zoontje Alyssa heet zou het gaan...... Hoeveel punten zou je willen hebben? Heb er geloof ik iets meer als 60.... (niet enorm veel....)
up! Ik heb drie bonnen hier liggen mag voor 6 euro inc. (2 euro per bon ) verzendkosten weg.. Mag ook per bon hoor.. Mag ook geruild worden voor een (2ehands) boekje van Nijntje, dribbel, dikkie dik..