ik vond haar ook 10x niks, ik had de aflevering op de achtergrond aan staan (via rtl gemist) en ik deed zelf even een facebook spelletjes, ik keek echt zo toen ze zei, dat het geen knappe man was, toen dacht ik, nou ja,dat zeg je toch niet over iemand waar je mee getrouwd bent of nou ja in elk geval kinderen hebt, en heb je haar kop weleens gezien en dan dat hele gedrag van haar, nou die man is beter af zonder haar, ben ook blij dat de kat na hem is toe gegaan
Helemaal mee eens! Oke, zij is een b*tch maar ik zou ook helemaal gek worden van zo'n vent hoor... Ik had het dan nooit zover laten komen om te gaan trouwen en 3 kids te krijgen met zo'n man maar oh wat kan ik me de irritatie goed voorstellen... Zo'n man zou niet aan mij besteed zijn
Ik geloof niet dat we nu, na een behoorlijk impact op iemand hebbende scheiding, een goed beeld van deze man kunnen krijgen hoor... Die man was helemaal emotioneel gebroken, een wrak. Ja, en dan kom je niet zo mooi over op tv.
Nee maar we kunnen wel met z'n allen keihard oordelen over die vrouw? Dat is wel oke? Ik zag een doetje zonder enig zelfvertrouwen, weinig ruggegraat, die als een geslagen hond daar maar wat zat... Ik zag geen echte vent hoor.
Ze zijn al 2(!) jaar uit elkaar. Dan moet je toch een keer verder met je leven hè. Hij heeft 2 jaar stilgestaan. Niks meer aan zijn studie gedaan, om hogerop te komen. Ook hij is verantwoordelijk voor z'n kids. En natuurlijk werkt het ook niet mee dat zijn vader hem alleen maar verder in de put praat. Nee, ik snap die irritatie van die vrouw wel hoor. Genoeg is genoeg. Kijk dat zij geen schatje is, dat ziet een blinde nog wel. Maar hij moet uit die slachtofferrol komen hoor na 2 jaar. Ik denk dat hij dan best met zijn ex door 1 deur kan.