Wat een heerlijke serie hè meiden? Ik ben fan! Ik moet vooral heel erg giechelen om die David. Wat een heerlijke driftkikker is hij. Als hij boos wordt, springt hij zo lekker snel uit zijn velletje.
Jaaaah wij hebben er ook zin in!! Ga echt balen als de laatste aflevering is geweest. Wanneer is dat eigenlijk? Ik las ergens dat ze nu al over de helft zijn met deze afleveringen. En het nieuwe seizoen komt pas eind dec/jan 2014
haha ik vind haar zo hilarisch. "ik heb het gevoel dat mijn borsten groot zijn in dit truitjé"hahahaha
Ik kan haar alleen niet zo pijlen ( heb een paar afleveringen gemist). Is ze nou echt zo koekoek? Ik heb zo de neiging medelijden met haar te hebben namelijk.
Ja ze is echt helemaal de weg kwijt. Had heel lang relatie met die joris )jeugdliefdes). Ze wilden graag kinderen, lukte niet. Door de hormonen die zij moest nemen raakte ze door de war en heet Joris het uitgemaakt. Nu probeert ze hem op alle mogelijke manieren terug te winnen. Dus idd best sneu.
Oooooooohhhh.. Vind het zn heerlijke serie! Die mannen zijn echt te gek! Vind vooral David super.. Lig onder de bank van het lachen om zijn opmerkingen! Seizoen 2 is een feit he! Yay!