Hey dames! Ik lak graag mijn nagels en vind het ook leuk om verschillende kleurlagen aan te brengen. Het probleem is alleen dat het drogen zo lang duurt als ik verschillende lagen gebruik.. En dan pak ik weer wat vast en dan zit er weer zo'n afdruk op, of nog erger, moet ik plassen Nu las ik ergens over sneldrogende topcoats die er voor zorgen dat de lagen eronder sneller drogen. Wie gebruikt dit? Welke? En werkt het echt? Alvast bedankt! Mo
Ik heb Opi Drip Dry. Dan is je nagellak binnen 60 seconden droog. Ik vind het heel goed werken. Het is volgens mij geen echte top coat, maar als ik dit gebruik, blijft m'n nagellak wel langer en mooier zitten dan wanneer ik het niet gebruik. Gisteren in een reclamefolder zag ik ook iets van een top coat spray, maar ik weet niet meer welke folder het was en ook niet van welk merk. Edit: is van Herome.
Sally hansen insta dry topcoat, daar zweer ik bij. Te krijgen via bol.com Bij kruidvat hebben ze van Essence druppeltjes waarbij je nagellak ook zo droog is. Kost ook maar iets van 2 euro
Als je koude vingertoppen hebt duurt het ook langer. Ik heb altijd hele koude vingertoppen, ik ga dan ook meestal bij de blaaskachel zitten als ik mijn nagels lak en het doet wonderen...
Ik zweer er ook bij! vaak ook 1+1 gratis! Ik lak me nagels elke dag al dik 5 jaar lang en dit is echt een fijne!