Ik snap die Joris alleen niet?? Wat was nou zijn probleem, hij wil haar toch niet meer? En vonden jullie dat Boudewijn gelijk had toen ie zo tegen Sofie tekeer ging? Ik snap zijn punt wel, natuurlijk is vreemdgaan nooit goed, maar wat zij doet is ook wel erg vind ik...
Ik heb genoten! Heerlijke serie. Joris.. elke man zou niet op die bank zijn blijven zitten. Tja.. Hoe zou jij het vinden als je ex het zou doen met je zus Alleen ik zou me nooit hebben laten wegsturen.. Hoe dan ook ik blijf bij me kinderen
Ik was erg blij dat mijn man het had opgenomen! Was weer leuk Boudewijn; hij werd toch eerder al weggestuurd door haar en dat vindt iedereen maar oké en nu sophie weg moet is het niet normaal? Dat vind ik niet helemaal eerlijk. Je staat met z'n tweeën in een huwelijk en ook in een scheiding.
Ik zou woest zijn als mijn ex het met mijn zus zou doen... Dus ja ik snap hem wel. Vind dat zij wel erg 'lieflijk' wordt neergezet (staat in t script ik weet t), en dat vind ik niet kloppen
zo te zien is het hier gratis bunchy! RTL uitzending gemist? Kijk programma's en series terug op RTL XL!
Ik heb gister weer geschaterd van de david en tamar perikelen bij de therapeut! Je kon mij helemaal weg dragen en Joyce (zij acteert echt goed) ik vond het helemaal geweldig weer!
zelfs in die supermarkt toen ze haar kinderen weer terug vond tegen dat kind schreeuwen zelfs dat vond ik lachwekkend.
Via RTL xl kan je nu tegenwoordig terug kijken geweldige serie is het haha Vergelijken met een panda beer 😂