Hoi Blijk ik nu polycystische ovulatie te hebben (maar 100% zeker is het nog niet), nu... twee bloedonderzoeken ondergaan, een HSG (baarmoederfoto) én het zaad inleveren van mijn ventje.. Op de foto was alles normaal.. oef! maar echt gerust ben ik toch niet. Vraagje: het labo (in België) is van 8u tot 20u toegankelijk. Wanneer is de beste periode om dit in te leveren? 's Morgens? 's Middags? 's Avonds? Groetjes!
Mirre, PCO wil eenvoudig weg zeggen: dat mijn eitjes niet rijpen in mijn eierstokken én dus geen eisprong heb. Heb gelezen dat Clomid als middel wordt gebruikt om de eisprong terug aan te wakkeren... (typ eens in google "PCO" en je krijgt heel wat uitleg!) Heb ondertussen ook al eens gebeld naar het labo (in ziekenhuis) én inderdaad: het zaad moet vóór 10 u 's ochtends binnen worden gebracht! Stom hé, moet hij daarvoor speciaal verlof nemen... Groetjes Liesje25
Oke. PCO heb ik wel van gehoord, maar een polycystische ovulatie was nieuw voor me. Ik wens je veel sterkte en succes! Liefs Mirre