Zo dat is een werk geweest Haha hij is wel heel erg gaaf. Op pinterest zag ik ook een variant met cadeau lint die vind ik ook erg leuk.
Tnx Het viel me op zich nog mee, want had ergens op een blog gelezen dat iemand er echt lang mee bezig was geweest... Ik ben er vooral lang mee bezig geweest omdat ik niet genoeg ballonnen had en dus iedere keer moest wachten tot ik weer bij een winkel geweest was. Want op internet had ik gelezen over 200-300 ballonnen...maar kennelijk had ik een wat grotere krans oid? Die met cadeaulint ken ik geloof ik nog niet. Heb jij hem gepind? (En wat is dan je pinterestpagina? )
jewe: Ik heb je gevonden en volg je nu. Yvon en Lovely83: tnx Qua werk viel het me erg mee. Als je een haaknaald hebt, dan is het goed te doen. Denk dat ik er drie avonden (in 'deeltijd', dus geen volle avonden) mee bezig ben geweest...maar dat was dus meer omdat ik niet meteen genoeg ballonnen had... Ik had er eerst 200, toen nog een keer 200 gekocht en toen dus nog een keer 100. Daardoor kon ik hem niet in één keer af maken, anders was het denk ik één volle avond werk geweest.
Ik heb mijn krans voor aan de deur ook af. Vind hem zelf heel leuk geworden. Zal straks nog even een foto plaatsen.
Bij deze de krans aan de deur. Ik wil alleen nog van dat jute lint gaan halen om hem mee op te hangen maar voor nu heb ik hem even aan paars lint gehangen.
Wat is jullie laatste/leukste DIY project? Dit is mijn laatste, een lamp van gevouwens origami fortune tellers. Bekijk bijlage 307129
Ik kom even meelezen. Zelf deze dit weekend met mijn dochter gemaakt,. Ik 100 hartjes tekenen.. Zij 100 hartjes knippen. We zagen een plaatje op pinterest en die vond mijn dochter zo gaaf. Ze wilde alleen wel een cirkel.. Mevrouw roept en mama levert Gisteren ook de playdoh gemaakt