Tetta Ja ik ga ze ook voor dochterlief kopen Sla de volgende keer gewoon voor 10 euro bakjes in hahahah
Denk dat ik iets aan het tafeltje dat ik voor haar ga maken ga bevestigen. Maar eerst het stoeltje afkrijgen.
Wat een super leuk topic is dit! Ben zelf ook lekker creatief en dit is geweldig om leuke ideetjes op te doen. Hier iets wat ik de laatste tijd veel doe! https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/559832_288800121249595_672970505_n.jpg Het zijn kralen die ik gemaakt heb van papier en afgelakt met modpodge (3 a 4 lagen) en dan rijg ik er armbandjes van! Ga snel even verder struinen hier
Dit vaasje ooit eens gekregen. Leuk ding alleen niet in het zwart. Ik had nog één rol folie liggen en gisteren heb ik hem ermee beplakt. Viel nog best tegen maar nu staat hij weer leuk bij de rest van mijn inrichting. (krijg foto niet gedraaid)
Wat een crea's zijn jullie! Het is niet helemaal mijn stijl, maar wel erg inspirerend moet ik zeggen! Lang leve Pintrest en welke.nl. Daar staan ook erg leuke dingen op. Zelf ben ik vaak een beetje aan het frobelen. Het is niet heel bijzonder, maar wel geinig om te doen. Als het lukt, zal ik eens een foto plaatsen. (nitwit heeft dat nog nooit gedaan)
er was hier iemand die nog van die houten plankes had gemaakt, met een foto. Eerst als test en later voor de echt.. zou je een foto willen plaatsen, ben benieuwd hoe het is geworden
Action 1,29 Weet alleen niet of ze hem nog hebben. Ik heb er ook een letterbak mee bekleed (zou ik ook al eeuwen op de foto zetten weer vergeten)
Dat was ik denk ik. Ik had ze op 3 verschillende hout soorten gemaakt maar heb ze nog steeds niet in het net gemaakt zeg maar. Ik wil het nog op vuren hout proberen te maken.
Daar was ik ook aan begonnen, maar geen doen... Alles er weer afgehaald en heb hem toen geverfd,dat ging prima met een lakroller! Ben weer op zoek naar een nieuwe project, maar weet nog even niet wat...
Hebben jullie al eens gekeken op de Facebookpagina van Intratuin? Bij de fotowedstrijd staan echt superleuke dingetjes!
Zal straks eens kijken op die site. Zat toevallig van de week het krantje van de gamma te kijken en daar stonden van die houten tuin tegels in en had bedacht als ik daar nou van die fel gekleurde ijzeren bloempotten tegenaan schroef en die aan de muur hang met wat leuke plantjes erin. Geen idee of het lukt maar denk dat ik dat gewoon eens ga proberen zodra het weer wat beter wordt.
Vandaag even een klein projectje tussendoor gedaan. Mijn oude Riviera Maison onderzetters waren heel lelijk geworden, dus heb ze beplakt met scrappapier en gecoat met modpodge. Dus nu zien ze er weer vrolijk en netjes uit vind ik dan.