Leuk gedaan! Ik heb die dienblaadjes ook. Maar ik wist niet dat het onderzetters waren. Ik gebruik ze meestal als serveerschaaltje voor koekjes en chocolaatjes.
@ jewe leuk die onderzetters ! Ziet er door een kleine aanpassing weer als nieuw uit. Ik ben voor mijn nichtje traktaties aan het maken. Een tashanger en daaraan komt een zakje gedroogde appeltjes
Yvon, dit ben ik momenteel aan het doen voor mijn zoontje. Iets andere uilen, maar het idee is hetzelfde. Waar heb jij de sleutelhangers vandaan?
Ik heb ze bij het hobby winkeltje hier vandaan, maar zag ze ook bij pippoos en heb ze geloof ik ook op de markt gezien. Ik bedenk me net Ik heb nog veel sleutelhangers met van die winkel muntjes eraan. Nieuw in een zakje , ik kan je er wel een paar toesturen? Zoveel ga ik er ook weer niet maken
ik heb als geboortebedankje ook sleutelhangers gemaakt en heb toendertijd de sleutelhanger zelf dus dat metalen gedeelte besteld via marktplaats. Had er 120 ofzo voor iets van 20 euro. Maar volgens mij heeft xenos ze ook alleen waren die wel duur aangezien ik er 120 nodig had.
Yvonne, dankje voor het aanbod!! Ik heb er 20 nodig.....Das best veel :-D. Ik ga maar eens via mp neuzen
Hier heb je er al 25 voor nog geen 6 euro Marktplaats.nl - Musketonhaak Tas/sleutelhanger 32 mm Aantal 25 - Knutselen
Heeft iemand van jullie misschien een idee. Ik ben nu op school bezig met een stoeltje voor mijn dochtertje en nu was mijn plan om haar naam in de rugleuning te graveren/branden. Alleen op school hebben ze zo'n apparaat (een dremel?) niet. Heeft iemand misschien nog een ander leuk idee om hara naam op het stoeltje te maken?
Misschien houten letters erop plakken en dan met de rest van het stoeltje mee schilderen zodat het lijkt dat de naam eruit springt? Op pinterest doen ze zoiets met een schilderij.
Als je het verschil niet te groot maakt. 1 mm dik. Denk niet sssst dat verschil maakt of je het in freest of eruit laat komen.
Nee klopt maar denk niet dat dat veel mooier gaat worden. Misschien toch met de hand eruit gutsen anders.
Ik heb mijn ikea kinderstoelen geverfd en voorzien van een nieuw stofje. En ook een voetenbankje van de kringloopwinkel. Ben zo blij met het resultaat. De hoofdkussentjes van de stoeltjes moeten alleen nog worden vastgezet.
Heeft iemand trouwens leuke voorbeeldjes van geflockte t-shirtjes? Ik ben er vorige week mee begonnen.
Ik wist niet zo goed wat je bedoelde, maar via google afbeeldingen kwam ik al erg leuke dingen tegen? Hoe maak je dat zelf dan? https://www.google.nl/search?q=geflockte+t+shirts&hl=nl&client=safari&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=wWxJUZyFGcm7PaPCgNAO&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1024&bih=644