Mijn handen beginnen ZO erg te jeuken door al die linkjes!!! Ik kan niet wachten tot we verhuisd zijn *cries* Hebben jullie al zelf iets gemaakt? of zijn jullie allen net als ik "kijken, kijken, niet maken/doen"
Als ik dit zie vraag ik me af waarom ik steeds afgezaagde cadeautjes koop in de winkel, dit is veel leuker Ik heb voor de verhuizing oude stoelen gekocht bij de kringloop. Lelijk donkerbruin. Nu zijn ze groen, rood en roze en heb de zittingen losgeschroefd en opnieuw bekleed. Erg makkelijk en leuk
Okay, mijn do it yourself. Je hebt nodig. -Een canvas of houten plank. -Pc met printer. -Karbonpapier -Pen -Watervaste stift of verf -Neem een mooi houten bord, of een simpele canvas van de action, xenos, kruidvat. Je kunt elk formaat kiezen. -Je zoekt een mooie tekst die je in word typt in het formaat dat je het hebben wilt en in het lettertype wat je wilt. -Je print de tekst uit. -Je plakt de tekst op het canvas vast met plakband, met daaronder het karbonpapier. -Met een pen trek je alle letters over op het geprinte papier. (de buitenkanten van de letters, dus niet inkleuren) -Het papier en karbonpapier kun je weghalen als je er zeker van bent dat je alles hebt overgetrokken. -Dan kleur je de letters met watervaste stift of verf in. Succes en ben benieuwd naar andere diy's!
Mijn zwager heeft dan houten bord voor me gemaakt. En ik heb gewoon met witte plakaatverf en een sponsje slordig geverfd.
View attachment 297235 Dit ga ik vanmiddag met mn dochter maken op een canvas doek voor haar nieuwe kamer.Ik wil dan ook nog haar naam eronder zetten.
Hou ik ben nieuw hier Ik kwam deze muursticker tegen een Ik ben er naar op zoek ik ben niet super crea met schilden ik haak en brei maar wil perce deze boom in de baby kamer van ons volgende kindje Haha vind het echt knap als het je lukt ik ga dan van die smalle kastjes er in handen en dan grijs roze of grijs blauwe uiltjes haken en vosjes en hertjes en die zet ik dan in die kastjes
Gisteren bodybutter gemaakt....met cocos olie(is erg hard en moet je eerst smelten),shea boter,cocoa boter,vit E olie,Essentiele olie in de geur vanille en babycare.(ruikt naar zwitsal) Heerlijk !!
Leuk nessy! Die heb ik ook op mn lijsje staan Ik ben gisteren aan de knutsel geweest voor een schilderij, zou hem straks even posten.
View attachment 297927 Dit is hoe hij er nu uitziet, strikje zit nog niet vast, aangezien ik aan elke kant toch nog een handje wil. Helaas heb ik niet de juiste lijm gebruikt en zie je deze door het papier, maar heb besloten om in dezelfde kleur roze nog een glitterrandje te maken zodat je het niet meer ziet.
Leuk zeg! Hier hou ik van! Ben ook groot fan van pinterest Gaat nu niet lukken maar zal zsm ook wat plaatsen!
Nou ik heb werkelijk precies dezelfde koffer verdwaald bovenop mijn kast liggen. Ooit gekocht op de rommelmarkt.. Leuke ideetjes zeg!! ik ga ook aan de knutsel.
Wat ontzettend leuk, zeg! Is het gelukt? Je ziet ook zulke leuke dingen voorbij komen op Pinterest. Heb je daar al eens gekeken? Ik hou zelf op z'n tijd ook wel van wat freubelen.
Die met die blokken hout heb ik gedaan! Superleuk geworden! Het duurde wel een paar keer voordat het goed was...het moest veeeeeeeeeeel langer drogen dan deze mevrouw aangeeft. Heb even gezocht maar heb er nu geen foto van. Ik had ze voor mijn vader gemaakt, en wel een foto gemaakt, maar met mijn oude telefoon...en die is overleden. Ik heb dikke balken van de Karwei gebruikt. Ik zal mijn vader vragen een foto te maken! Verder ook fanatiek op pinterest. Ik zal eens kijken wat ik daar allemaal al van heb gedaan.