Hoi dames, Ik heb inspiratie nodig. In onze woonkamer hebben we achter de bank een speelplek voor de kids. Daar staat nu zo'n klein ikea tafeltje met stoeltjes, verder nog niet zoveel (het speelgoed zit in mandjes in een kast die naast die plek staat). Nu wil ik iets aan/op de muur daar hebben. Ik zat te denken aan een rechthoek op de muur waar de tekeningen etc straks in/op kunnen. Maar hoe dan? Een rechthoekig stuk hout aan de muur ophangen lijkt me erg zwaar. Misschien magneetverf (dat bestaat toch? Iemand ervaring mee?)? Hieronder een foto van de muur. Wie heeft tips?
@lili.. Je kunt ook een memobord maken in het groot van canvas, daar kun je ook tekeningen tussen doen.. En het is heel simpel om te maken, kijk maar eens op google.. Iets met krijtverf is ook leuk voor de kids.. Vandaag dit maar eens gemaakt om toch een beetje lente-gevoel te krijgen hihi.. Bekijk bijlage 315934
Hey.. Leuke dingen maken jullie.. Ik heb vandaag deze gemaakt... Zag een oud dekbed en een oud gordijn.. Wat stofresten er bij en voilà.. Niet heel strak.. Maar goed genoeg.. En leker groot.. Dochter is er blij mee
Ik vind hem zelf qua formaat wel wat tegen vallen, het huisje is bij mij 10x10.. Misschien als je losser haakt of met dikkere katoen dat ie groter wordt.. Maar leuk is ie wel
ik volg je nu ook heb een keer folie gekocht maar hier nog niks mee gedaan en ga zeker die mini maken (met strik)
Geen leuke creaties meer? Ik ben bezig met een projectje voor de tuin. Heb een houten terras tegel gekocht van 100x100cm en verschillende kleuren bloembakjes en vogelhuisjes die ik op die tegel ga schroeven met wat gezellige plantjes erin. Die tegel hang ik tegen de muur overigens. Zodra hij af is plaats ik wel een foto.
dank je ze vind hem zo leuk dat ze hem nu weer aan heeft ... DIt is denk ik nu dr favo kledingstuk ...
Ben nieuw hier in dit topic. Ben helemaal niet zo'n DIY-er, maar ik zag toevallig die flockshirts voorbij komen en die zijn zo leuk! Ik dacht: dat ga ik ook proberen. Dus zojuist wat kleine setjes met folie besteld, dus ik ga van de week aan de slag!
Ik wil graag onderstaande foto zelf een keer maken. Nu heb je dan dus mod podge, en gel medium nodig. Waar is dit te koop. En hoe heet het in het nederland.
Een aantal pagina's terug heb ik foto's geplaatst van wat ik gemaakt had. Ik heb het besteld bij pipoos. Het het gewoon modpodge en is dezelfde als die je daar op de foto ziet en gel medium heb ik van het merk amsterdam ook bij pipoos.
Hier met een vriendin bezig geweest. Had zij ook van dr zoontje en vondt hem zo gaaf dat ze me wel wou helpen