Ik zou willen dat ik ook een naaimachine kon bedienen. Zou helemaal los gaan denk ik. Ik heb pasgeleden wel gympen gepimpt. Beetje in pipstijl.
Zou ook wel willen dat ik dat kon. Heb er spijt van dat ik het nooit aan mijn moeder heb gevraagt om het me te leren.
Met de naaimachine is echt n kwestie van doen...gaande weg leer je Gewoon eerst beginnen met kussenhoesjes...dan leer je de machine kennen...hoe hard je op t pedaal moet drukken ed... Geloof me...gewoon doen
Hoi, Ik heb een cursus van 6x gevolgd voor de basis van het naaien. De rest heb ik mijzelf aangeleerd via o.a. youtube filmpjes. Ik ben zelf helemaal niet handig maar toch een quilt/speelkleed, zwangerschapsrokje en een jurk weten te maken. volgende project: een knuffel
Weer een projectje klaar. Kwam dit bruine stoeltje tegen op marktplaats. Vond het modelletje meteen leuk maar voor de rest zag hij er niet uit. Ik moest hem helemaal lijmen, nieuw verfje erop en een kussentje erop en vind hem echt super tof geworden. Heb ook alweer 2 nieuwe projecten klaar staan. Een speelgoedbankje waar ik vroeger als kind mee gespeeld heb ga ik voorzien van een nieuw verfje en een oude kinderstoel waar ik vroeger als baby in heb gezeten daar heb ik de onderkant van af gezaagd zodat ik een gewone stoel overheb die ook een verfje gaat krijgen en een kussentje van de zelfde stof met de uiltjes.
Leuk geworden ! Ik ben mn eetkamerstoelen aan het bekleden en ga (matras)kussens maken voor op de tuinbank
hallo allemaal ik lees met grote verbazing mee. ik ben helemaal niet creatief. ik vind het enorm knap wat jullie allemaal maken. mijn dochter gaat naar een ander kamertje en dat wil ik met roze en rood gaan aankleden. beetje pip styl. ik wil graag de letters van haar naam bekleden of iets dergelijks maar heb geen idee hoe ik dat moet doen. kan iemand me een tip geven of een website met uitleg. ik heb op pinterest en welke .nl gekeken maar daar kan ik geen wijs uit. bedankt!
Boxertjes. Ik heb dit ook gedaan voor de kamer van mijn dochter. Ik heb die kartonnen letters van de xenos gekocht. Ik heb ze wit geverfd. En heb ze bekleed met het pip behang wat mijn dochter op de andere muur heeft. Ik heb de letters gewoon op het behang gelegd, er omheen getrokken met potlood, uitknippen en opplakken. De zijkanten heb ik dus gewoon wit gelaten.
Ik heb deze & uitgezaagd met een decoupeerzaag. Die heb ik van de week van mn pa gekregen. Zo gaaf. Deze & komt tussen twee stoelen te hangen waar mijn zus en zwager op zitten als ze gaan trouwen. Bekijk bijlage 328142 Zo'n idee:
jaaa liedjepietje dat is precies wat ik wil hebben. is het niet moeilijk? wit verven, ergens behang vandaan halen en waar plak je ze mee vast.
Ik heb ze vast geplakt met soort stevige dubbelzijdige stickers van de karwei. Ze hangen heel stevig en je kan ze toch vrij simpel eraf halen. Het is heel simpel!
oh op de muur met die stickers. en waarmee heb je het behang op de letters geplakt. ik ga even op zoek naar behang van pip.
Ach joh, ik zei gister nog, ik ben niet creatief, ik doe creatief. Ik doe alles na wat ik op pinterest en dergelijke zie. Ik heb het behang vastgeplakt met gewoon knutsellijm.
nu lees ik op internet van alles over decopatch om de letters de behangen/beplakken. zou dat beter/mooier/makkelijker zijn. ik moet dan natuurlijk wel het een en ander aanschaffen.
Decopatch kan ook maar is uiteindelijk wel duurder en niet makkelijker. Waar je ook kan doen bij de action hebben ze scrappapier en spuitlijm. Knippen en plakken en je bent klaar. Anders heb je speciale lijm nodig (modpodge) en papier of servetten en moet je alles zelf op een mooie manier erop plakken dan kun je de zijkanten ook beplakken. Al vind ik met dat wit geschilderd aan de zijkant wel erg leuk vooral omdat wat er op komt al wat drukker is.
Leuke dingen weer ... Ben nu bezig kussens te maken...voor onze nieuwe tuinbank Die is vrij groot...3 mtr br...dus worden ook flinke kussens
Dat ik dit topic nu pas ontdek! Hier nog zo'n freubelmiep. Ben ooit eens begonnen met scrappen, maar inmiddels vind ik (dankzij pinterest) eigenlijk alles leuk! Vanmiddag begin gemaakt van een ketting die ik al een paar x voorbij zag komen op Facebook. Zal eens kijken of ik er een foto van kan plaatsen!