En dit is een verrassing voor de bruiloft van mijn zus. Ik weet dat ze dit waanzinnig leuk vindt! Hij komt bij de ingang van de aankomsttuin te staan. En 's avonds bij de feestzaal. View attachment 335267
Dat hartje komt trouwens achterop de auto met een leuk lint. Ze hebben een petrolkleurige kever als trouwauto.
@liedjepiedje super leuk! Vind die eerste foto ook zo gaaf! Die letters heb ik met slagstempels erin geslagen.
Dank je! Ik heb die eerste voor een klant gemaakt. We hebben samen oude panelen gezocht op marktplaats. Ik heb de tekst er op geverfd.
Die hanger is gaaf. Heb hem ook ooit eens gepint via pinterest met de intentie om het te maken maar dan met een vinger print. Die tekst borden zijn ook weer heel gaaf geworden. Echt super!
Ik zie hier echt leuke dingen voorbij komen. Ik kan alleen op het moment niks verzinnen om te maken voor de slaapkamer van mijn kleine ongeboren prinsesje. Iemand enig idee? De kamer is licht grijs met voetballersgroen en olijfgroen. De meubels worden wit. Klamboe is roze met van die blokjes van de xenos. Misschien weten jullie wat ik daarbij kan maken?
Hey Creatieve dames, Hebben jullie nog tips voor mij om op een ongestucte muur (dus gewoon wit geschilderde bakstenen) wasvoorschriften te maken? Ik zat te denken om het gewoon uit de losse pols te doen met benzine stift. Maar tips zijn welkom!!!
Ik zou ze printen op het formaat dat je ze hebben wilt. Karbonpapier halen bij de kantoorboekhandel en dan overtrekken en inkleuren/inverven.
Ja ik ga het nu overtrekken van de laptop op normaal papier (printer leeg) en dan proberen wat na te tekenen op die grootte op de muur. Het is een super bobbelige muur dus echt met carbon papier lukt niet vrees ik.. Ik zal eens een foto posten als het gelukt is
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/45942-albums9514-picture82797.html Ballettas + tutu gemaakt voor mn meisje