Oh die lepeltjesbloem heb ik ook al voorbij zien komen daar. Leek me zooooo leuk! Hij is mooi gelukt! Ik zoek ook vaak knutsels op om met Finn te doen. Heb al een dino met wc-rollen gemaakt, klei, een krokodil, waxinelichtjeshouder voor heel de familie. Oh en (iets heel anders) allemaal inspiratie voor lesideeën voor in mijn klas. Van knutsels tot echte werkbladen e.d. Voor de belangstellenden: Sarah Sprangers Markesteijn (sarahsfinn) on Pinterest
Mijn man haalt ook vaak hout, zal eens opletten wat voor hout dat is, misschien kan ik daar ook wat mee doen!
Sarah 84....ik volg je ! Hier is de mijne : Jeunesse (nessy67) on Pinterest Ik heb wel 51 boards...ahum....
Volgens mij is dat een soort printwinkel, drukkerij hoe je het noemt Maar wat is "gel medium" wat ze er als eerste op doet? Ze gebruikt trouwens gewoon papier zegt t filmpje.
Ben net dit tegen gekomen...zo leuk voor de babykamer ! For baby Adelyn <3 / Birth Information Canvas Frame
Ik volg jullie ook hihi. Ik heet Simone En sinds wanneer zijn wij een club? Vind het gezellig hoor, daar niet van haha
Leuk een club. Weet iemand welke bouwmarkt krijtstickerfolie verkoopt? Bij Multimate hadden ze het iig niet.
Leuk nessy! Ik moet het nog wel ff uitvogelen hoor Ik was trouwens ff snel bij de action, maar die hadden alleen acryl en olieverf, en ik wilde dat houten bord maken (weet ff niet meer wie die hier gepost had, samen met dat canvas) waar kan ik plakkaatverf kopen?
Dat was ik smnee, je kan elk soort verf gebruiken hoor denk ik. Ik had alleen plakkaatverf in huis. Je kunt dat bij elke hobbyzaak, hema action kopen denk ik.
Ga ik morgen nog ff terug hihi. Heb nog een klein stukje hout, daar ga ik het ff op proberen... En als het lukt ga ik ook een mooi groot bord maken. Ik vind hem echt super
Mag ik ook meedoen? Ik woon nu tijdelijk ergens in, maar zodra ik een eigen woning weer heb (hopelijk 1/2) ga ik aan de slag! Op het doe het zelf lijstje staat: - een opium tafel (in bezit) schuren en in een donker grijze kleur verven - een eettafel verven (in bezit) echter twijfel ik over de kleur (grijs boven, wit onder, volledig wit of volledig grijs). - een buffetkast schilderen, grijs van buiten, licht roze van binnen. - een schilderij maken met de tekst uit hout 'When nothing goes right, turn left!'. Houten letters heb ik al gemaakt - een kapstok maken van knopjes (in bezit, alleen nog een stuk hout vinden) - een tak maken met bedeltjes eraan - een tv meubel schilderen, ook twijfel ik hier nog over de kleur... En ik wil wat met pallets gaan doen, maar ik weet nog niet wat. Ik wou eerst een pallet bank maken, maar die kussens zijn zó duur om zelf te maken, dat dat geen zin heeft...
En ik ga een lampenkap beplakken met knoopjes, de knoopjes zijn ook al gekocht, ga vandaag een witte lampenkap aanschaffen en alvast beginnen En ik wil een boom maken in de wc, dus als iemand nog een sjabloon heeft?
Ik doe mijn best, wel al een aantal schilderijen gemaakt, maar nog nooit zulke grote projecten hoor. En ik heb een handige timmerman als neef die helpt vaak dingen opmeten, tips etc. En op youtube heb je veel turtioals (?). Ben alleen nog op zoek hoe ik kussens kan maken, leren naaien en haken haha, want dat gaat mij nu nog niet lukken!