DIY club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Zanita, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Zag trouwens ook een super leuk idee ergens vd week. Van alle 'oude' babykleertjes een quilt maken!! Nu wil ik dus leren naaien haha

2. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ik heb op de babykamer een tak geschilderd. Is eigenlijk van een sticker die ik op internet zag, plaatje opgeslagen en uitgeprint toen vergroot op het kopieerapparaat op mn werk. Alles aan elkaar geplakt, op de muur geplakt, om getrokken met wit potlood (donkere muur) en ingeschilderd (gewoon die tubes verf van de action)
    Misschien is dat voor jou ook een idee?

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

4. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Heb net bij de action een harten letterbak en roze bloemenfolie gekocht. Wil de bak hier aan de binnenkant mee bekleden. Voor erin heb ik al twee leuke kleine kaarsenpotpotjes en wil dan ook nog zo'n houten fotootje maken voor erin. Wil dit aan een vriendin geven voor haar verjaardag.

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    tutorials :)

Leuk om al die ideeën te lezen! :) Die foto's op hout zijn ook gaaf! Wil ik ook wel een keer uitproberen. :) Heb je daar nog bijzondere dingen voor nodig...? Modge podge, als ik het me goed herinner, maar dat heb ik in huis. Verder nog wat? (Kan het natuurlijk ook op internet opzoeken, daar niet van. ;))

6. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Ik meld me ook aan hier mag dat? Dat van die quilt wil ik ook gaan doen maar wil dr dan een sprei mee maken voor als mijn zoontje over een anderhalf jaar een 1 persbed heeft. Alle kleertjes die ik niet meer wil bewaren voor een evt volgende ga ik er voor gebruiken maar ook gewone stofjes om op te vullen en ik denk aan de andere kant fleecestof.

Verder wil ik op zolder een speelkamer maken daar word het thema waarschijnlijk jungle en gaan we jungle dieren figuurzagen.dit duurt nog even want eerst komt onze nieuwe keuken in maart.

Als die er in zit wil ik kijken of ik ergens twee ouder smalle ramen met vakjes op de kop kan tikken die verven en aan de muur hangen met fotos er achter en in het midden houten letters met family

En ik wil ook een boom maken in de wc maar wij hebben de helft tegels dus dat word nog een beetje lastig.

Kortom genoeg ideeen nu nog eens aan de slag gaan

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik vond nog een ouden houten kratje, ga die zo ook ff schilderen :)

Ben alleen nog op zoek naar een tafel om op te knappen...

8. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Marktplaats is je beste vriend;) of de kringloop!
    Wij hebben een salontafel en een ronde keukentafel beiden voor €10 gekocht en manlief heeft deze wit geschilderd. Ben er echt heel blij mee en bovendien geeft het nu niet als ze een evt kras oplopen door het spelen.

9. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Leuk idee zeg! Zou ik echt heel leuk vinden als ik dat zou krijgen!:D

10. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Denk dat mijn vriendin het ook leuk gaat vinden. :S

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik ben al aan het speuren, maar ik wil graag een zespersoons:D

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
  13. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @smnee, Mijn man heeft onze eettafel zelf gemaakt. Vier poten en een blad van oude vloerdelen. Was ooit een beschrijving bij de vtwonen jaaaaren geleden. Zijn er nog steeds erg blij mee!

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Juut26 leuk!! :)

Armande, ik ga manlief ff aankijken hihi

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Het schilderij is af! Wil denk ik naam van dochter er nog op. Plaats morgen wel foto met eind resultaat. Ben nu ook begonnen met potje te verzamelen van groentes enz.die maak ik helemaal schoon verf de deksels met krijtverf doe er kruoden in en schrijf met krijtje op de deksel welke kruid het is.

16. PreciousKids

PreciousKids Niet meer actief

Leuk idee, ik heb hier kruidenpotjes gemaakt van jampotjes (rood/witte deksel). Zat er over te denken om op de zijkant een streep krijtverf te verven en daar de naam van het kruid op te schrijven, maar op de deksel is ook leuk. :D

17. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
  18. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @smnee, ik zit te denken of ik de werkbeschrijving makkelijk kan vinden en er miss een foto oid van kan maken voor je/hier....

@kruidenpotjes, wat een leuk idee! Had ik net een weekje eerder moeten weten ;) hebben nu kleine weckpotjes bij de xenos gekocht. We hadden op vakantie zulke lekkere kruiden gekocht, daar hoorde een nieuwe potje omheen :)

@nessy, kijk dat is fijn, zelf mod podge maken! Ga ik zeker proberen

19. Zanita

Zanita Actief lid

1 jan 2013
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuk bezig hier en heb weer heel veel inspiratie opgedaan!

Deel Deze Pagina