Precies ik heb er ook nog fibervil onder gedaan, verkrijgbaar aan de meter. Dan dus een leuk stofje en dan lintjes en bij de kruising van de lintjes eventueel nog opleuken met leuke splitpennetjes ofzo
Bekijk bijlage 298654 Zo is het schilderij geworden. Vandaag scrub maken gaat hem niet worden, heb beide kids ziek thuis.
Ik zat te denken om er dan nog een dunne laag fyberfill oid tussen te doen, dan krijg je van die "kussentjes". Of heeft iemand een ander idee?
Heel leuk. Ik zit al over een jongetjesvariant te denken maar kan niks bedenken. Nog even verder over nadeken.
DIY / Pretty idea, mason jars covered with lace or twine and a candle inside. Vind deze ook erg leuk! Word de komende weken veel appelmoes enz eten Heb veel potjes nodig!
Ohw sorry, heb echt last van mn zwangerschap geloof ik...zie dat @lexie al schreef over fyberfill....gewoon overheen gelezen!
Hello dames, Ik hou ook erg van DIY projecten. Ik heb zoveel ideeen dat k het niet eens allemaal kan uitvoeren heb gisteren toevallig ook zo;n tak op de muur van mijn dochter haar slaapkamer gemaakt. Ik heb haar hele kamer over geschilderd met zelfgemengde verf (zoveel goedkoper) en heb nieuwe gordijnen gemaakt. Nu alleen nog wat kussentjes en foto lijstjes ik zie echt leuke dingen voorbij komen! Ik ga hier vaker kijken denk ik
Hier ook fiberfill er onder gedaan inderdaad. En inderdaad ook splitpennen, wel gewoon ronde, maar dan gekleurde.
Heb je al eens op pinterest gekeken? Want het valt me op dat daar vaak dingen op staan met geverfde handjes, misschien zit er iets leuks bij?
KnutselsOp mijn bord knutsels staan wel wat opties om met handjes/voetjes te doen. Ook leuke jongensopties!