Ik heb nu trouwens ook een pinterest pagina aangemaakt. Jullie mogen me zoeken op mijn ZP gebruikersnaam.
Kan je niet vinden... Als je mij toevoegd zie ik je vanzelf staan en kan ik jouw toevoegen: nessy67 on Pinterest
Ben nog nieuw dus heb het nog niet helemaal door maar volgens mij is dit de link DeeDee Bowtie (deedeebowtie) on Pinterest
wie kan mij in het nederlands vertellen wat je nodig hebt voor die foto's op hout? ik wil graag voor de verjaardagen van opa's en oma's oom's en tante's sleutelhangers maken met hun en onze zoon erop
Gewoon lijm? In dat filmpje vertelt die vrouw toch over "gel medium"? Niet dat ik weet wat dat is hoor...
Ik heb gewone gelachtige lijm gebruikt. Weet nog niet of het werkt hoor. Heb het twee dagen geleden erop geplakt en besef me nu dat hij nog ligt te drogen...oeps.
Oh oke! Dan wacht ik jouw resultaat even af Was net heel nieuwsgierig je pinterestpagina aan t bekijken, kheb ook die pot met vogeltjes gepind, zo lief!
Ik wil de foto op hout ook maken, wat is eigenlijk modge podge? Ben ook wel benieuwd welke lijm nu goed is. Heb vandaag al wat potjes met kruiden gevuld, morgen even krijtbordverf halen. Kan ik telkens wanneer er een leeg potje is deze vullen en verven .
@lovely83, dit is mod podge Mod Podge een must voor de hobbyist | Hobby en Overige: Hobby Maar ik kwam ook dit tegen, ik zeg: 2 vliegen in 1 klap Zelf mod podge en schoolbordverf maken « Pienuts
Oh ik heb het met een gewone printer gedaan. Kan volgende week de test wel eens doen met een laser printer.
Misschien lag het dan daar aan en niet aan de lijm? Er was hier toch iemand die het al eens gemaakt had? Misschien dat zij het weet?
Vind dit ook wel leuk! 5 days of favorite projects {day 4} | Jones Design Company | stylish designs for life En meer ideetjes: tutorials | Jones Design Company | stylish designs for life