Hallootjes! Gisteravond om 21:37 is kleine Tara Anna geboren, kortweg tara dus 2510 gram klein maar helemaal gezond. De kleertjes maat 56 werden snel opgeruimd want het is een kleine compacte meid. De bevalling was redelijk heftig, de weeen meten ging niet zo goed dus kwamen niet helemaal door. Pas na een wee opwekkend middel en dan toch een binnenwaartse meting kwamen ze er achter dat de weeen zeker wel aanwezig waren, erg regelmatig en al erg fel. Vanaf dat moment bleven ze komen en kwam ik er niet erg goed meer doorheen, voor ze dat middel gaven had ik al zoiets van nou ik vind ze al erg heftig, en dat waren ze dus ook, alleen de buikband pikte ze niet goed op doordat ze heel laag waren en als een soort riem doorliepen naar achteren. Was natuurlijk ook mijn bekken die het opgaf en gewoon hardop klaagde hihi. Maar daarna zaten we vrij snel in de persweeen, en binnen momenten was het ja je hebt ontsluiting. En toen was het nog geen drie keer mee persen en werd er een heel erg klein meisje met heel veel haar op mijn schoot neer legt (heb ik ook niet meer losgelaten want was van MIJ ) Dus klein fotootje erbij voor de liefhebbers, kleine Tara:
SUPER SYLVIA!!!! Goed gedaan en geniet ervan meid!!! Laat haar maar lekker nooit meer los ze is nu van jullie!!! Gefeliciteerd meid, ben blij voor je dat ze er nu eindelijk is...
Gefeliciteerd met jullie dochter! Leuk dat je er een foto bij hebt geplaatst, wat een mooi poppetje is Tara. Fijne kraamtijd gewenst
Geweldig!! Van harte gefeliciteerd en wat een prachtig meisje met een prachtige naam! Nu lekker genieten.
Gefeliciteerd meis!!! Wat een heerlijk meisje En ik weet zeker dat je opa en oma meekijken vanaf boven meid! Hele dikke knuffel vanuit hier!!!
Meis nogmaals van harte gefeliciteerd.Geloof dat ik dat ondertussen al 3 keer gedaan heb hihihi. Een mooi meisje heb je te wereld gezet.Ik hoop dat ik de mogelijkheid heb om langs te komen 1 deze dagen want wil jullie wel even zien natuurlijk.Geniet er lekker van en vergeet je mannetje niet he
Mannetje?? Welk mannetje? O dat arme mannetje dat het zo moest ontgelden tijdens de weeen? Hihihi die stond vanavond heel verliefd te zijn, en niet op mij Domino85 dat denk en hoop ik ook wel, het idee is in ieder geval fijn en merk binnen onze familie dat Tara een erg fijne afwisseling is en iedereen weer even de positieve kant op helpt. Alhoewel je het net natuurlijk net als mijn broertje ook kan overdrijven en met een 1 meter hoge roze beer aan kan komen zetten En allemaal bedankt, ben onwijs blij dat de hele zwangerschap achter de rug is maar blijf natuurlijk wel bij het zwangerschapsforum mee koekeloeren
Is het dan arm mannetje of arme jij????? Volgens mij een beetje van beide dan...Man toegetakeld tijdens de bevalling en jij zijn hart verloren aan de kleine tara,maar geef hem eens ongelijk...schatje om te zien.
Arme wij!!! Marcel trouwens al in de rol van trotse oom gezien op hyves? Staat zelfs een bekentenis dat die het heel erg stoer vind op Nathalie der hyves, lag in een deuk hihi. Maar nee hij ruilt der zo in voor een jongen hoor
Arme jullie???Lekker knuffelen met de kleine meis en alles trekt zich wel weer recht hahaha. Heb de bekentenis niet gezien(was al laat he) maar gezien de 2 foto's op zijn hyves die ik zo kon zien zou hij haar nooit meer om willen ruilen voor een jongen.Trots oompie.