Hoi, Op 15 april begonnen de weeen al had ik zelf nog niet eens het idee dat het weeen waren Heb dus ook gewoon geslapen de dag erna de 16e ben ik om 15 uur naar het ziekenhuis gegaan met toch wel steeds pijnlijkere krampen maar die goed te verdragen waren daar had ik al 4 cm ontsluiting! Twee uur later had ik al 8 cm ontsluiting, heb alle weeen lopend opgevangen, kon niet liggen ,deed zeer in mijn rug, kon niet zitten dat deed weer te pijn aan mijn benen en buik, wandelen gaf voor mij heeel veel verlichting om 18 uur braken de vliezen, 18.30 ging ik naar de verloskamen, daar geschoren ed......om 18 40 mocht ik persen....3 persweeen later is onze zoon Djamai Julco geboren! Na twee vorige hele zware bevallingen was dit een eitje. Vandaag mocht ik vervroegd naar huis omdat helaas de 14e mijn man zijn oma is overleden (65 jaar) en ik toch graag in de buurt wil zijn bij de begrafenis. Morgen komen ze het hielprikje daarvoor aan huis doen Ben nog erg moe, maar heb geen pijn...2 hechtingkjes en een beetje bloedarmoede de kleine doet het erg goed, drinkt heel goed aan de borst en is erg wakker Hij was 3020 gram bij de geboorte en 49,5 cm lang dikke kus steffie
gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! gecondoleerd met het overlijden van de oma van je man erg jong zeg!