Jaaaaa...... Hij is er eindelijk onze kleine zoon, Ferhan. Nu nog een beetje aansterken en dan kunnen we van het mooie weer meegenieten (als die dan nog duurt).
Ik heb een foto in mijn album gedaan. Hij is een "snel" geboren. Ik kreeg 's ochtends om 8.30 ongeveer mijn eerste weeen zaterdag. Maar het zette niet door. In ieder geval niet om de 5 minuten 1 minuut. Ik dacht ok vruchtwater te verliezen maar wist het niet zeker. Om 5 uur is iemand komen kijken hoe ver het stond. Ze kon niet voelen hoever de ontsluiting was omdat we twijfelden of mijn vliezen waren gebroken of niet (infectiegevaar). Om 21.30 braken mijn vliezen compleet, maar nog steeds geen echte weeen om de 5 minuten Tot 9.45 want toen kreeg ik opeens een weeenstorm en kreeg om de 2 a 3 minuten goeie stevige weeen. Zoontje weg laten brengen, met moeite weeen opgevangen, verloskundige gebeld. En ik zou poliklinisch bevallen, maar ik dacht al van ik kan niet meer naar beneden...... naar de auto. Verloskundige komt. 9 cm ontsluiting ik kon nog niet eens naar het verhoogde bed, mocht meteen persen. En papa dacht van och jee, ik heb het warm en het duurt nog wel een paar uur dus ik ga lekker een pilsje drinken (het was die warme zaterdag in april). Nou hij heeft het geweten, achteraf hebben we er wel goed om kunnen lachten. Nog een kwartier en was een verhaal geworden van verloskundige na de geboorte aanwezig was geweest . Maar hij was netjes met 39 weken en 3480 gram dus we zijn heel erg blij.