Hallo! We (met name ik ) willen ons kindje graag een dubbele naam geven. Vind het gewoon mooi staan, twee voorletters. Voor een meisje zijn we er nog niet helemaal uit, maar waarschijnlijk wordt het iets in de trant van Evi Yasmijn. Wat vinden jullie? Voor een jongen is het echt een ramp! We vinden namen als Daan, Finn, Thygo en Stef wel leuk, maar tot nu toe hebben we nog geen naam gevonden die ons echt pakt. Hebben jullie ideeen? Groetjes, Linn
Ok! In dat geval vind ik Evi Yasmijn erg leuk! Zou dan alleen voor Jasmijn gaan, vind E.J. mooier staan dan E.Y. , maar smaken verschillen Voor een jongen lijkt het me makkelijker om eerst de roepnaam vast te hebben staan voor er een tweede naam bij te zoeken? Wat ideetjes: Jens Tijs Mart Jur (re) Chiel Nils Jorn Luuk Mats Ivo Brent
Ik ben het eens met Elletjo. (Alhoewel ik Yasmijn wel leuk vind.) Wat betreft de jongensnamen....ik zou ook eerst een voornaam zoeken. Suggesties: Cas Sten - Stan - Stijn Boaz Twan Ties Lenn Stern Jonne Jurre Vince Raff Gijs Bram Uit jullie namen Daan, Finn, Thygo en Stef vind ik Finn het leukste maar de langere variant Finian of Daan maar dan Daniel. Maar dat is mijn smaak. Ik hou van namen die ik kan afkorten en die dus niet al afgekort zijn. Succes!
Thnx voor de reacties! Evi Jasmijn is inderdaad wat m'n vriend ook zei. Die vond de Y ook een beetje raar staan... Van jullie lijstjes vind ik Bram, Tijs en Nils wel leuk. Ik denk alleen dat mijn vriend dat weer niks vind... Tot nu toe zijn Daan en Finn de enige namen die we beiden echt heel leuk vinden.
Finn Timo Finn Justin Finn Levi Finn Romijn Finn Tygo Finn Ravi Finn Fedde Daan Tygo Daan Romijn Daan Tristan Daan Xavi Daan Jamie Daan Lukas Daan Semme Wat moeilijk zeg!!! Succes!!!
Heet je toevallig zelf Linda??? Ik heet namelijk zelf Linda en mijn zoontje heet Finn Dilan. (Dilan spreek je uit met de klemtoon op de tweede lettergreep, dus Dielán) En het leuke is dat de letters van Dilan een doorgehusselde Linda zijn, haha. Misschien heb je hier wat aan. x
Haha, ja, creatief toch? Ik ben nog steeds erg blij met zijn naam! Dus mocht je hem ook willen gebruiken.... Daar krijg je geen spijt van, hihi.... x
Ivan vind ik erg leuk! Die gaat op het lijstje... Nou nog zien of m'n vriend het iets vind Micha vind ik ook mooi, maar vind m'n vriend helaas niets...
Ik heb meerdere jongens in mijn omgeving met een dubbele naam: Noah Milan Levi Sebastiaan Ruben Lucas Daan Matthijs Lukas Marijn Tobias Matthieu Xander Noam uh, die komen nu in me op...
Ik wilde ook een dubbele naam. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor: Christian David, roepnaam Christian. Het liefste had ik er Christian Davide van gemaakt maar dat vond mn man niet zoo Succes met de keuze maken!!