Ik lag er pas om half 2 vannacht in nadat ik weer te veel zat te surfen op internet Gek genoeg heb ik vannacht mijn bed verschoond, voor het eerst een matje onder mijn laken gedaan en de vluchtkoffer ingepakt. Ik kon nog herinneren bij mijn oudste dochter toen ik dat deed, dat ze die nacht geboren was.. Deze dus ook Om half drie werd ik half wakker omdat ik dacht dat mijn onderbroek nat was. Toen ik even ging kijken bleek inderdaad dat mijn vliezen gebroken waren en mijn inlegkruisje was helemaal doorweekt en met bloed. Ik voelde nog niks. Om tien over half drie toch even de verloskundige gebeld omdat ik weeen kreeg. Tien minuten later voelde ik dat ik al persweeen kreeg en arriveerde ook de verloskundige zonder haar spullen ggrr. Dus die kon ze nadat ze zag dat ik al volledige ontsluiting had weer beneden pakken uit de auto.. (bij de eerste binnen 1 1/2 bevallen, dan neem je toch die koffer gelijk mee) Ik baalde ervan omdat ik weer die persdrang moest ophouden. Uiteindelijk mocht ik persen en 3 uur 37 is onze kleine meid geboren. Ik ben wel flink uitgescheurd en het hechten deed nog langer dan de bevalling. Heb wel last van naweeën.. Mijn meisje doet het goed. Die slaapt alleen maar Heb net even aan de borst gezeten, vind verschonen prima, en slapen in haar wiegje gaat ook goed. Haar grote zus is helemaal door de dolle heen en wil haar de hele tijd dragen.. Die staat morgen al om 7 uur bij de wieg schat ik zo
Jeetje dat is wel heul snel Hopelijk genezen de scheurtjes gauw! Van harte gefeliciteerd met je dochter!
Gefeliciteerd! en wat een supergave naam, i love it Ps. dat wordt zoeken naar de letter Y met sinterklaas
Inderdaad Onze eerste dochter begint ook met een Y.. Dus dat wordt later vechten van wie die verkeersboete is haha. Niet echt snugger of handig maar wel leuk