Aardappel Anders, Paprika pikant.

Discussion in 'De lounge' started by Augustu, Jan 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Augustu

Augustu Actief lid

Aug 3, 2012
    325
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hij is al jaaaren uit het assortiment gehaald helaas. Ik vond de paprika pikant de enige lekkere variant en ik heb er nu zo'n zin in. Heeft iemand toevallig een eigen receptje wat hier heeeel erg op lijkt? Je zou me er heel blij mee maken :D.

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Ik lees graag mee. Die was hier ook favoriet! Ik vind de smaken die er nu zijn te veel op elkaar lijken.

3. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

May 29, 2011
    1,239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Oh die was idd fijn, lees mee.

4. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

Dec 3, 2011
    3,069
    1,124
    113
    Female
    Ik denk dat je zelf wel wat kunt improviseren. Als ik het zelf zou maken zou ik de volgende ingredienten (ongeveer) gebruiken. Misschien dat ik tussendoor even proef en wat toevoeg:
    Room, paprikapoeder pikant, zwarte peper, zout, wat boter, knoflookpoeder, paprikapoeder (niet pikant). Sowieso zou ik dit er allemaal in doen en misschien nog wat kruiden, kom er nu even niet op. Maar ik denk dat dit de basis is.

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    ik weet niet waar je woont maar de Duitsland hebben ze wel. Chilli paprika

6. Augustu

Augustu Actief lid

Aug 3, 2012
    325
    0
    16
    NULL
    NULL

Yep dit is precies wat ik vandaag gegeten heb. Lekker maar het is toch niet helemaal waar ik naar op zoek ben.

Edelweiss, Duitsland is wel erg ver voor mij helaas.

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Oh echt? Dan ga ik daar eens naar op zoek de volgende keer dat ik naar kaufland ga.

8. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Bij de coop hebben ze van die aardappelschotels, in een zilverfolie bakje. De paprika variant daar van is erg lekker. Of het hetzelfde smaakt als de aardappel anders, weet ik niet. Ze zijn nu toevallig in de aanbieding daar, wij hebben het vanavond gegeten, vandaar. ;)

In Duitsland hebben ze hem sowieso, volgens mij heb ik hem daar wel eens in de schappen zien staan.

9. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

Dec 3, 2011
    3,069
    1,124
    113
    Female
    Jammer :)

Share This Page