Vandaag de moeilijke dag. 5 jaar geleden was de dag dat ons leven compleet veranderde en nooit meer het zelfde zou zijn. Geen dag gaat er voor bij dat ik niet aan ons eerste zoontje moet denken. Vandaag is zijn engeltjes verjaardag,een dag met een lach en een traan. Samen met mijn ouders en onze kindjes een vuurballon opgelaten,prachtig en verdrietig moment. Lieve kleine Djordy*,wij zullen je nooit vergeten. Diep in ons hart en in onze herinneringen leef je voort,.....nooit zal je vergeten worden.
Alweer 5 jaar geleden dat jullie afscheid moesten nemen van jullie mooie mannetje. Djordy, gefeliciteerd met alweer je 5e vlinderverjaardag. Geen dag die voorbij gaat zonder je aan hem denkt. Het gemis wordt nooit minder! Ik denk dat hij de vuurballon prachtig vond.. vind het zelf wel een mooi initiatief. Sterkte
Ook al is het vijf jaar geleden, Djordy zal voor altijd bij jullie horen. En vergeten zal je hem natuurlijk nooit, hij zit in je hart. Wat mooi dat jullie er zo bij stil hebben gestaan met het hele gezin. Djordy zal het zeker weten gezien hebben en er van genoten hebben.