ik ben gister bevallen van een meisje Iris, ze was 23weken en 4 dagen. helaas was ons meisje te jong om buiten mijn baarmoeder te overleven. voor de bevalling was op de echo te zien dat ze nog lekker druk in mijn baarmoder zat te bewegen. de zwangeschap verliep perfect, maar helaas kreeg ik weeen, de vk is gelijk met ons naar het ziekenhuis gegaan, ik had 1 cm ontsluiting, dus dat viel nog mee. ik kreeg eerst een zetpil om de weeen te stoppen, maar helaas zetten ze door, dus een infuus met wee remmer had geen zin meer. we hebben ons meisje hier thuis en zullen haar volgede week begraven. we zullen haar nooit vergeten
Ach meid, wat een inmens verdriet. Heel veel sterkte voor jou en je partner. Dag engeltje, pas je goed op je vader en moeder? Jacq
Ik wens jullie heel veel sterkte! Hoop dat jullie een beetje steun krijgen van jullie vrienden en familie.
Hier zijn geen woorden voor... WAAROM.. rest mij vraag telkens weer .. ---------------------------- Gecondoleerd met dit grote verlies van jullie dochter ik wil jou en je partner (en tuurlijk de rest van de familie) heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd... ik denk aan jullie liefs miranda
meisje wat een verdriet en jullie hebben er al zo lang op moeten wachten. Heel veel sterkte de komende tijd voor jullie samen.
Onvoorstelbaar... De emoties die jullie nu moeten dragen. Gefeliciteerd, jullie zijn mama van een mooi meisje. En helaas ook gecondoleerd met het verlies van jullie mooie meis. Koester het momentje dat ze nog bij jullie thuis is. Heel veel sterkte de komende tijd.
Aly, wat erg voor jullie dat jullie dit mee hebben gemaakt. Vreselijk! Ons meisje was precies zo oud als jullie Iris toen ze stierf. Is er al een oorzaak bekend voor het voortijdig beginnen van de weeën? Wij hebben Sterre ook mee naar huis genomen en dat heeft ons veel goed gedaan. Zo hadden we haar toch even bij ons. Ik weet niet waar je woont en of je al bezig bent met de uitvaart. Wij zijn begeleid door "De Wending" gevestigd in Culemborg, werkveld midden-Nederland. Dit bedrijf bestaat uit 2 vrouwen. Eén van hen heeft ons heel goed begeleid bij het organiseren van de uitvaart van Sterre. Het was precies zoals we het wilden. We hebben hier veel kracht uit geput. Er werd medelevend en respectvol met ons verlies omgegaan. De Wending heeft een website. Als je nog vragen hebt, kun je altijd een PB sturen. Natuurlijk kan het ook zijn dat jullie al contact hebben met een uitvaartondernemer of dat jullie heel ergens anders wonen. Maar ik wilde het toch even laten weten. Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies
ow aly gecondoleerd Jullie hebben zolang moeten wachten op dit lieve prinsesje en nu mag ze niet bij jullie blijven. Dikke Kus voor Iris.. ze zal altijd bij jullie zijn.