Ik denk erover een kiddyboard aan te schaffen voor onze oudste, 20maanden. Wie heeft er ervaring mee? Bleef je kindje netjes staan, ook al stond je bv af te rekenen? ik hoor t graag Lonneke
Mijn dochter blijft idd netjes staan en vindt het ook erg leuk maar ik vind het zelf niet zo heel handig want ik moet nu wijdbeens achter de kinderwagen lopen. Dit zal natuurlijk per wagen verschillen. Ik heb iig een Mutsy.
toen ik nog 'nanny' was hadden we ook zo'n kiddiboard aan een dubbele 3wieler wandelwagen en net als meloen zegt, moest of wijdbeens, of helemaal aan de zijkant van de wagen lopen, plus dat de kinderwagen vrij ver naar achter hing waardoor de oudste, die op het board stond, zn hoofd nergens kwijt kon omdat het hadvat in de weg zat. (zo'n handvat dat over de hele breedte van de wandelwagen loopt.) dus ik vond t maar niks, maar ik denk dat het erg qua wagens verschilt. anders eerst bij het verkooppunt om info vragen of het bij jouw wandelwagen past?
Ik heb het gewoon eens in de winkel uitgeprobeerd, ik heb trouwens een Mutsy. Vond het werkelijk waardeloos, kon alleen maar wijdbeens lopen en in een rare houding, omdat ik ook nog eens verder van de kinderwagen af liep. Dus ik heb hem niet gekocht, maar gewoon een duowagen van een paar tientjes op MP, ideaal.
Ik heb een bugaboo met meerijplankje en ik vind het ideaal. Mijn dochter was wel wat ouder al maar ik gebruik hem al bijna 6 maanden met veel plezier en ze is nu 2 jaar en 8 maanden. Ze bleef er gelijk lief op staan. En de bugaboo rijdt heel licht dus ik loop er beetje naast en kan gewoon met 1 hand duwen.
hier een quinny speedy icm plankje met zitgedeelte. Hoef niet raar te lopen want de duwstang van de wagen kan ik langer maken. Precies genoeg voor t plankje. Mijn zoontje is nu 23 maanden en blijft goed zitten als ik loop als ik stilsta gaat hij er soms vandoor omdat hij iets ziet wat hij leuk vindt. Maar dat hoort ook gewoon bij zijn levensfase en aan t wennen om zo mee te gaan. Plankje hebben we nog niet zo lang.
Hier achter een Urban Jungle, hoef niet wijdbeens te lopen. Mijn dochter wil er op staan, er van af, er op staan, er van af en wil er dan uiteindelijk op zitten... -> schoenbeschadiging. Kortom, ehm.. ik ben neutraal, het hangt van je kind af.
Ik heb een bugaboo met bugaboo plankje en een zitje erop. Ik vond het ideaal, nu gebruik ik hem niet vaak meer omdat zoonlief wil lopen en ook goed luisterd. Maar een half jaar geleden vond ik het echt ideaal, hij bleef ook netjes op het stoeltje zitten.
Zo'n plankje lijkt me niks, en toen zag ik iemand voorbij komen met een zijspan, dat zag er prachtig en comfortabel uit. Ik ben direct gaan zoeken op internet en helaas past hij niet op de maxi cosi mura er is een lijst op internet te vinden op welke hij al dan niet past. Dit is hem: BuggyPod | Babypark Hij is niet goedkoop, maar wel goedkoper dan een duowagen. Miek
Ik ben nog even aan het surfen geweest en er is nu een adapter voor de maxi cosi, joepie!! Nu zwanger worden dan kan ik hem kopen http://www.buggypod.com/docs/customer/Buggypod_compatibility_list.pdf Miek