volgende week is het Moederdag! Het cadeautje van het kdv staat al 'verstopt'. Stom eigenlijk maar ik ben benieuwd wat zoon heeft gemaakt ☺️ Het lijkt me leuk om met zoon een cadeautje te knutselen voor de oma's. Iets wat we op kunnen sturen naar ze. Hebben jullie nog ideetjes? Gaan jullie nog iets leuks doen met Moederdag? Ben ik de enige die de eerste Moederdag bijzonder vind?
Moederdag is wel bijzonder, maar vind t zelf een gewone zondag...ben te nuchter denk. Wat ik weleens heb gezien en heel leuk is om met de voetjes of handjes een vlindertje te maken op een vierkant canvasje of kartonnetje wat je inlijst. Handjes of voetjes verven en dan t linkervoetje rechts op papier en rechtervoetje links met een kleine opening ertussen. Dan heb je een soort vlindertje. Een enkel handafdrukje is natuurlijk ook leuk!
Oja ik ben daar idd ook lekker nuchter in, maar ik zag laatst ergens een schilderijtje met LOVE er op, waarbij de O een handafdruk was en de V waren 2 voetafdrukjes. Maar, eerlijk gezegd, vaak verdwijnt zoiets ook weer op zolder... Je kunt het ook op een kartonnen papier maken, als een mooie tekening. Dan is het niet zo'n bewaar-ding.
Sluit me aan bij Shandy.. maar moet erbij zeggen dat ik niks met mijn zoontje ga knutselen voor zijn oma. Het is moederdag, niet omadag
Dit. Voor m'n moeder/vader hun verjaardagen heb ik wel samen met de kindwren wat geknutseld. Misschien voor jou dan leuk voor Moederdag! Wij hebben hun voetjes met verf op papier gezet en daarbij de tekst little feet leave big imprints on our hearts (moeder) en I love you from the bottom of my heart to the bips of my toes
Dit. Jij moet iets knutselen En anders zou ik een eenvoudige 'tekening' doen van vingerverf ofzo, stuurt ook wel zo gemakkelijk op.
Met 10 maanden was uk zijn papa jarig en heb ik een kaart gemaakt met zijn voetafdruk. Geen geklieder met verf op de voeten (we hebben een te nieuwsgierig kindje). Een boterhamzakje open knippen ligt bestrijken met plakaatverf, voorzuchtig op een stuk papier leggen (verf aan de kant van papier) en dan de voet er op drukken. Laten drogen uitknippen en op een karton plakken. Was heel leuk. Tip zorg voor extra vellen papier als het niet meteen lukt