Hoe die mensen kalm blijven als ze voor van alles worden uitgemaakt, leugenaar, stuk vuil etc respect voor die mensen, want na 85 keer een grote bek te hebben gekregen van 1 en dezelfde persoon zou ik toch echt niet zo beheerst kunnen blijven, damn
Mijn baan zou het niet kunnen zijn hoor! ik kan een lange adem hebben maar ik denk dat ik er allang 1 een corrigerende tik zou hebben gegeven
Ik heb het ook gezien, kijk het zowat iedere (werk)dag. Ik sta ook echt te kijken dat ze zich zo goed kunnen inhouden. Ik zou dat echt niet kunnen hoor! Wat een werk, pff. Mja ik vind dat sowieso nergens op slaan als je letterlijk 3 min. te laat bent met het inchecken en dat terwijl je vliegtuig pas een uur later vertrekt ofzo.. En dan wordt je gewoon geweigerd. Ik bedoel.. Laat ze toch en paar minuten 'speling' geven ofzo. Dat zou het heel iets meer gewaardeerd worden denk ik zo. En dat ze doodleuk zeggen dat je nog eens moet betalen terwijl het niet eens jouw schuld is waardoor je te laat bent of de vliegtuig niet kon of kan vertrekken. En dat ze geen hotels regelen vind ik ook achterlijk. Als ik daar zat met me kids en er was iets , is toch achterlijk om dan letterlijk een hele dag op die vliegveld te blijven hangen met die kids. Onmogelijk. Bah wat moet je de hele tijd doen.. vervelen vervelen vervelen ik moet er niet aan denken. Ik heb zelf nog nooit gevlogen (ja vroeger 1 x met me moeder dan) maar vind het wel een beetje eng zo whehe
ok hahaha dacht over welke airline heb je het!!!ja dat programma kijk ik ook wel eens, is er nog eentje die heet geloof ik easy jet net zo erg!!!!ik zou dat werk niet kunnen doen hoor liefs Es
ja echt hoe die engelse passagiers dat personeel behandelen daar valt mijn bek gewoon van open...........
Ik heb bijna 8 jaar op de klachten/klantenservice bij een touroperator gezeten en geloof me ik ben nog nooit zo blij geweest toen ik mijn baan daar op had gezegd. Ik werd af en toe gek van de schreeuwlelijks. Gelukkig gingen ze verhuizen en ik had geen zin om in iedere dag 2 uur heen en terug in de auto te zitten. Als ik die programma's zie krijg ik spontaan de kriebels en vraag ik me af hoe ik het zolang heb vol kunnen houden.
Sommige passagiers gaan wel ver, een deel echt te ver. Maar dat personeel . Ik zou me rot schamen als ik me zo terug zou zien. Zo ongeinteresseerd en ongemanierd soms. Vooral die ene vent, pff. Hoe veel slechte reclame kun je maken. Wel leuk als leedvermaak .
er was ook altijd een homo bij die was altijd erg grappi hahahaha, was de grapjas van het team hihihi. Nee dat is echt geen baan voor mij, zou er geloof ik na een uur al eentje over de balie trekken hahaha
inderdaad ongelovelijk maar het gebeurd..... is vreselijk! maar speling geven is gewoon geen doen voor zo'n airline aangezien de vluchten allemaal op elkaar afgestemd zijn en elke vlucht een slottijd heeft om te vertrekken... ga je als airline te laat weg dan kost dit heel veel geld want de ene vertraging levert de andere op.....
En hoe lang geef je dan speling? En wat doe je met mensen die dan net 2 minuten later dan die spelingtijd komen?? hihihi Snap uberhaupt niet dat mensen het aandurven om zo krap op de inchecktijd pas op een vliegveld te komen....ik ben er liever iets langer, dan te laat! Mijn werk zou eht ook niet zijn! Alhoewel....ik werk in het onderwijs en wat ouders tegenwoordig tegen leerkrachten durven zeggen, is ook niet misselijk....
ja mijn mond valt idd ook regelmatig open..ik zit me altijd al voor te stellen hoe ik zo iemand de bagageband op zou gooien haha huppakee weg ermee... die kerel vandaag die zei ik vraag geen naam en adres aan een stuk vuil..sjongejonge..wat een ezel!! En die ene gast met dat hoedje op..hele tijd waarom, waarom, waarom..en Leon maar geduldig blijven!! Ik vind wel één van die meiden achter de balie echt irritant. Die heeft altijd een chagrijnige kop op en antwoord heel ongeinteresseerd.
Kom uit de horeca, wil je ook niet weten wat voor een bak stront je daar soms over je heen krijgt... Maar idd, diep respect voor die mensen die daar werken (Airline), zie maar eens kalm te blijven als je zo behandelt wordt.
Helemaal mee eens. Drie minuten te laat = drie minuten te laat. Als je daar coulanter mee om zou gaan, zouden de mensen nog later binnen komen druppelen! Met als gevolg grote kans op vertragingen van vliegtuigen waar de mensen die wel op tijd zijn, vervolgens de dupe van worden! Je moet toch echt ergens een grens trekken.
ik vond die van gisteravond toch wel het toppunt.... zware sneeuwval en dan nog geen begrip op kunnen brengen dat de vlucht niet gaat..... en dan die vent de hele tijd "why??? why??? why???" duh omdat het buiten heeeeeeel erg sneeuwt??? nee zou geen baan voor mij zijn...
Ik vind het ook knap hoor dat ze zo kalm blijven..pfff. En dan sommige mensen ook. Hebben ze een verlopen paspoort, gaan ze tekeer tegen EasyJet dat het hun schuld is dat ze niet mee kunnen reizen Zit iedere keer weer met volle ongeloof te kijken, dat ik soms wel eens denk of sommige dingen niet in scene gezet zijn. Aan de andere kant weet ik uit ervaring in een winkel dat mensen echt heel onbeschoft en aggresief kunnen zijn.
Wij hebben ooit een vlucht gemist omdat mijn moeder medicijnen mee aan boord moest nemen (en ze ook een getekende engelse doktersverklaring had dat dit niet in het ruim mocht ivm te lage temperaturen nog wel!) en ze 'geduldig' moest wachten op de supervisor die met een andere klant in een eindeloze discussie was beland omdat dat mens haar potje oogcreme niet weg wilde laten gooien. Wij stonden al bij de gate en mijn ouders nog bij de douane maar mooi dat ze idd niet wachtten. Maar wij waren al lang ingecheckt, het ging dus fout bij de controle van de handbagage. Maar dat vonden we idd nog geen reden om zo tekeer te gaan. Uiteindelijk hadden ze ons omgeboekt naar een andere vlucht. Nadeel was alleen wel dat we om 4 uur 's nachts opgestaan waren en uiteindelijk pas om 3 uur 's middags vlogen en om 7 uur aankwamen ipv om 1 uur. Oh, en uiteindelijk hoefden de medicijnen idd niet in het ruim...