Hallo allemaal! Mijn naam is Marina & op dit moment ben ik bezig met mijn 2e ckomidkuur. Wij proberen voor de eerste keer zwanger te worden. Na bloedonderzoek bleek dat mijn progesteronwaarde in mijn bloed te laag was waardoor ik ook niet ongesteld werd. In overleg met mijn gyn ben ik eerst gestart met een kuur primolut. Toen mijn cyclus weer opgang was ben ik begonnen met mijn eerste clomidkuur. Op dag 11 een echo gehad & ik had 2 goeie eitjes. Op dag 22 lab laten prikken & mijn progesteronwaarde was 54. Jammer genoeg ongesteld geworden . Vandaag goed nieuws gehoord, van de week weer lab laten prikken op dag 22 & mijn progesteronwaarde was 110 (super blij). Nu afwachten of ik niet ongesteld wordt woensdag of donderdag!!! Heeft iemand hier ervaring hiermee of is iemand nu ook bezig zwanger te worden door gebruik van clomid zou ik het heel leuk vinden om te horen hoe het bij jullie gaat of is gegaan. Groetjes Marina
Ha, Hier ook bezig met Clomid. Onze dochter is nu ruim 1 jaar oud en daar ben ik met Clomid zwanger van geraakt. Had een eisprong en gelijk zwanger. Toen vervolgens spontaan zwanger geraakt in juni afgelopen jaar, helaas geeindigd in een miskraam. Omdat de cyclus niet echt op gang komt, weer met Clomid bezig. Alleen, vraag me af of het aanslaat, baarmoederslijmvlies groeit wel maar follikels nog steeds klein (grootste 9mm). Je wordt er helemaal gestoord van... En jij, word jij ook gevolgd middels echo's? HOpelijk word je snel zwanger!!
Hey, Wat goed dat je de 1ste keer gelijk zwanger was van jullie dochter! Hoe gaat het nu met je na je miskraam, goed van je dat je nu weer bezig bent met een clomidkuur. Spannend!!! Bij mij is bij de eerste kuur clomid wel een echo gemaakt & ik had op dag 11 een goed slijmvlies & een eitje van 18mm en nog een kleintje van 12mm. De gyn zei dat het eitje wat nu 18 mm zeker ging springen omdat hij nog 3 dagen had om te groeien. En ja uit mijn lab op dag 22 bleek dat ik een goeie eisprong had gehad ( waarde 54). Word er bij jou maandelijks echo's gemaakt en bloed geprikt? Deze maand was mijn waarde 110 ze vertelde dat het heel goed was, hoe is de waarde bij jou?? Ik vind het wel heel spannend allemaal kan niet wachten tot donderdag hopelijk is het deze maand wel raak!! Ik hoop voor je dat je snel goed nieuws krijgt!
Dat hoop ik ook! Ook spannend voor jou. Heb jij al kids? 18mm klinkt wel heel goed ja, dan gaat er altijd wel wat springen... Nu hopelijk zwanger raken, we blijven duimen..Laat maar weten wat er uit komt donderdag! Groetjes en fijn weekend
Fijn weekend gehad?? Mijn weekend is gelukkig snel gegaan moest werken. Wanneer kan jij deze maand gaan testen?? wij hebben nog geen kids voor ons is alles nieuw en zo spannend!!! Heb sinds zaterdagmiddag weer af en toe krampen onderin mijn buik net als vorige maand maar werd toen ook ongesteld & wil ook niet teveel hoop heb hebben. Vanmiddag belt de gynacoloog en ga ik overleggen of ze toch als ik nu niet zwanger ben volgende maand weer een ego moet maken om naar de eitjes te kijken
@ watervlindet : vanochtend ongi geworden , toch deels verwacht door mijn buikpijn maar toch viel het zwaar. Zaterdag maar weer beginnen met mijn volgende clomidkuur & hard klussen deze maand Hoe gaat het met jou??