HSG onderzoek was goed, wat kunnen we nu verwachten?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babytjuh, 16 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytjuh

babytjuh Actief lid

2 jun 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey allen,
    vorige week heb ik een HSG onderzoek gehad, de gyn zei dat alles er goed uit zag.
    het zaad van mijn mannetje is ook getest en goed!
    ik heb een eisprong (ook getest)
    wat kan ik nu nog verwachten ??
    iemand ervaring mee?
    alvast bedankt!
    x

2. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Hoi Baby!
    Sommige zh gooien er nog een samenlevingstest tegenaan om te kijken of zijn zaad in jouw slijnmvlies in leven kan blijven. En anders zullen ze wrs overgaan tot IUI, met of zonder hormoonstimulatie (dat hangt oa van het zh af). Kan ook zijn dat ze je nog een paar maanden naar huis sturen voordat ze tot IUI overgaan.
    Heeft de gyn je niet verteld wat je nu kan verwachten? Succes in ieder geval!

3. babytjuh

babytjuh Actief lid

2 jun 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee helaas wordt er bijna niets door het ziekenhuis aan mij verteld. ook toen ik dat hsg onderzoek kreeg, kreeg ik te horen dat ik dat hsg onderzoek kreeg en verder niets@!
    ik had op internet gevonden wat er gedaan ging worden en van andere meiden gelezen dat je het beste een asperine kon nemen!

4. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Je bent niet de enige hoor, ook bij mij in het zh schoot de info echt te kort. Ik kwam daaronder zonder aspirine bij de hsg. Deed dan ook flink pijn :$; maar dat kan ook komen doordat ik toen al een sluimerende blindedarmontsteking bleek te hebben.., twee weken later is ie eruit gehaald 8)

Ik bereid mijn afspraken met het zh goed voor zodat ik ter plaatse veel vragen stel. Ik ben zo vaak voor niets geweest voor onzinnige afspraken die ze ook wel hadden kunnen combineren. Ik dram nu gewoon wat meer door, wel vervelend maar ja ik kom er niet om vrienden te maken.
    Succes, en je kunt altijd je vragen kwijt op dit forum!

5. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Dat is niet zo mooi, ik kreeg netjes informatie vooraf en een diclofinac mee naar huis die ik een uur voor de behandeling in mocht nemen!

Men zegt dat je drie maanden na de HSG meer vruchbaar bent omdat eventuele blokkades weggespoelt kunnen zijn. Helaas heb ik wel weer een mislukte poging gehad na de HSG...

Sterkte!!

6. babytjuh

babytjuh Actief lid

2 jun 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik hoor ook heel veel goede verhalen van na een HSG, maar wij zijn al 2 jaar aan het ''oefenen'' EN er zaten geen blokkades in de weg zei de gyn,, dus ik heb helaas niet zo veel hoop!.
    inderdaad vevelend he als je niets wordt verteld, ik denk ook inderdaad dat het beter is dat ik wat meer vragen ga stellen! ik wordt zo gek van dat onzekere....

Deel Deze Pagina