hallo heb een vraag gister heb ik een test gedaan die was ligt positief vandaag weer negatief zondag heb ik een heel vaag bloedinkje gehad stelde niks voor mijn borsten doen sinds zondag ontzettend pijn heb er melk uit ineens kan dit dn toch duiden op een zwangerschap ik heb al 2 kinderen ivm die melk mischien daardoor komt help mij alsjeblieft ik kan vrijdag pas testen maar vind het allemaal zo raar ik heb 2 jongens 1 van 4 en 1 van 1 ivm borsten klachte doen erg zeer tepels vooal
hoi, je verhaal is een beetje onduidelijk. Maar ik begrijp dat je vandaag een negatieve test hebt, dan ben je niet zwanger en kun je gewoon op je menstruatie wachten. Mirjam
sorry voor het warrige verhaal maar ik had eerst positief getest en daarna negatief alleen nu is mijn menstruatie nog niet opgang..borsten doen nog erg zeer dit heb ik anders nooit ben met vlagen misselijk,maagzuur..heb bruinige afscheiding heel licht is normaal ook niet aan de orde maandverband blijft inprincieoe schoon..het is normaal gelijk erg heftig en begint niet zo ik durf niet meer te testen moet dinsdag naar huisarts..is dit mischien iets wat toch kan duiden op zwangerschap..ik heb in de periode met mijn twee zwangerschappen van mijn jongens ook bruin licht vaag verlies gehad...kunt u mij alsjeblieft beetje wijzer maken alvast bedankt...
mijn symptonen misselijk vlagen maagzuur moe erg emotioneel pijnlijke tepels vreemde soort rugpijn net of zijn het mijn banden ik had dit met mijn jongens hetzelfde in het begin..
hoi, je kunt NOOIT op symtomen afgaan, je lichaam kan je erg voor de gek houden. Als je niet ongesteld wordt is het enige wat je kunt doen nogmaals testen. Misschien is je eisprong later geweest dan je verwachtte en ben je toch zwanger. Dan is de eerdere test misschien te vroeg uitgevoerd. Dus test nog eens na het weekend. Mirjam
mijn vage bruine lichte afscheiding is helemaal gestopt niks meer.... ik moet dinsdag naar de huisarts mischien dat ik hem laat testen.. bedankt voor je andwoord
hallo ik ben vadaag begonnen met een ontzettend heftige bloeding wat niet echt normaal ia morgen moet ik naar de huisarts op naar de volgende ronde wil je toch even bedanken voor reactie