Ik weet dat het verstandig is een aantal dingen niet en wel te eten tijdens je zwangerschap. Nu ben ik liever toch voorzichtig daarin ben ook niet meer de jongste. Nu vraag ik me af waar ik zo'n overzicht/lijst kan krijgen/vinden. Het verbaasd me dat het hier niet op de site staat?. Of staat het ergens goed verstopt of heb ik er overheen gekeken. Ik hoor het graag.
Van harte gefeliciteerd Urban! Geniet maar lekker van je zwangerschap. Wat die lijstjes betreft....het internet staat er vol mee. Google er maar eens op los. Ook het voedingscentrum geeft adviezen voor zwangere vrouwen.
Jij ook trouwens . Mhh heb dat al eens gedaan werd er gek van vond het wel apart dat op deze site het niet staat?. Lijkt me toch wel belangrijke info.
gefeliciteerd met je zwangerschap en idd voedingcentrum is een juiste plek om eens te kijken xxxx Maria
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=8271 hier staat wat. heb je topic verplaatst naar zwangerschap (ik ben zwanger is voor aankondigingen dat je zwanger bent)