Heyhey, We vertrekken vanavond op vakantie (Gran Canaria) en nu vraag ik me dus af of ik nog op bepaalde dingen moet letten die niet mogen/goed zijn voor de beeb? En of het verstandig is om bepaalde dingen mee te nemen? Dikke kus (een wat onzekere) Joyce
He alvast een fijne vakantie... kijk uit met groente en fruit dat het goed gewassen is en ik zou de drankjes zonder ijsblokjes bestellen ik weet niet hoe de drinkwater kwaliteit is in Gran canaria. Verder lekker genieten!
Thanks voor het snelle antwoord meid! Ben wat dat betreft toch wel een beetje onzeker hihi en dus bang om iets te vergeten wat niet goed is nu...
Ik zou ook ORS meenemen stel je krijgt reizigersdiarree dan moet je dat innemen tegen uitdroging. Beter is het om je fruit zelf te schillen. Water alleen drinken uit flesjes die je zelf moet open draaien. Dus ook is het beter om je tanden niet met kraanwater te poetsen. Een heel fijne vakantie toegewenst.
Hoi Joyce, Wij zijn 3 weken terug naar tenerife geweest, toen was ik net 6 weken zwanger. Ik heb opgelet met sla/rauwkost etc. omdat je niet weet of dit gewassen is en zo ja, dan waarschijnlijk met kraanwater. Verder heb ik het fruit zelf geschild en geen schepijs gegeten. Drankjes zonder ijsblokjes en opgepast met de zon. Klinkt alsof ik dus geen vakantie heb gehad maar dat viel reuze mee. Het was hartstikke fijn en ontspannend. Heerlijk, want vanaf 6 weken kreeg ik last van moeheid en misselijkheid en als je dan je eigen tempo kunt bepalen is dat erg prettig. Veel plezier en geniet er vooral heel erg van!
hey hallo, wij gaan vanavond ook naar gran canaria! althans vannacht om 4.50 vliegen. zie wel een beetje op tegen de reis, ik ben erg moe en misselijk de laatste dagen en midden in de nacht opstaan is dan niet erg bevorderlijk... Voor de rest ga ik gewoon opletten met eten, geen ijsblokken, geen schepijs, geen ongewassen rauwe groente en ga zo nog maar even door. voor de diarree neem ik norit mee, daarnaast heb ik erge last van hooikoorts en hoop dat het daar wat minder is. nou fijne vakantie!
Hoi Joyce, Misschien is het ook verstandig om op te passen met het eten van kaas en gekookte/gebakken eieren. O ja, en uitkijken dat je geen zwangerschapsmakser krijgt. Dat kan blijkbaar in de zon. Wat het precies is, weet ik niet, maar je huid kan blijkbaar raar reageren op de zon als je zwanger bent. Fijne vakantie! Groetjes, Renée P.S. Schijndel? Grappig, ik werk op 't Elde. Geef daar Nederlands.
hihi nou zit dus al weet ik niet hoe lang naar je naam te kijken elke keer... je hebt een erg bekende naam hihi
[quote hihi nou zit dus al weet ik niet hoe lang naar je naam te kijken elke keer... je hebt een erg bekende naam hihi[/quote] Nou, ik werk er pas sinds dit jaar, dus dat kan het niet zijn, hihi. Heb wel een nichtje, Linda Wittens, en die heeft ook op 't Elde gezeten. Jij ook, dan?
ik heb euhm ff denken, tien jaar terug daar voor 3 jaar les gevolgd... Maar ik zal waarschijnlijk wel een andere renee wittens kennen... hihi straks eens even aan hubbie vragen lol de naam linda wittens zegt me zo niets...
op gran canaria kun je het water volgens mij prima drinken hoor. ik zou eerder op fruit en rauwkost letten, zo heb ik ooit buikgriep opgelopen op gran canaria