Ehm geen van allen vind ik leuk.. Niki de leukste iig.. Fem vind ik wel heel leuk voor een meisje. Do vind ik persoonlijk geen naam. Beau een optie?
Wat een leuke opties zeg! Ik vind Fen leuk, mijn dochter heet F.enne. Ik kan mij wel voorstellen dat mensen denken dat het een jongen is, bij Fen Daarna vind ik Niki het leukst.
Fen(n) klinkt heel leuk! Doet me wel denken aan fan...Niki ook leuk, Do vind ik persoonlijk wat minder.
Spreek je Niki dan ook uit als Niekie? Anders zou ik dubbel k doen. Zo lullig als je kind haar leven lang haar naam moet spellen..
We waren eigenlijk zeker van Fen! Zijn alleen aan 't twijfelen geraakt... Je hoort het nooit, is 't een jongensnaam?! Krijgt ze er later problemen mee, dat mensen ervan uit gaat dat het Fem met een m is...? Niki zou je inderdaad uitspreken als Niekie!
Fen, gaan ze zeker Fem van maken. F.enne mijn dochter, wordt altijd Fenna genoemd, wat ik echt totaal anders vind en ik ook stuk minder leuk. Zou je daar niet te veel van aantrekken. Vriendin heeft dochtertje Ise, maken ze Isa of Ilse van. Ik vind Fem ook een hele leuke naam trouwens! Wel duidelijker een meisjesnaam dan Fen
Ik vind persoonlijk Fen geen naam. Doe dan inderdaad Fem. Do vind ik erg leuk, kort maar krachtig! En Niki vind ik heel erg leuk, orgineel Wij hadden voor een meisje Nikki op ons lijstje. Succes, lastig!
Vind eigenlijk geen van je namen echt leuk Fen(n) vind ik inderdaad een jongensnaam. Ik zou Nikki wél heel leuk vinden, uitgesproken als Nicky dus.
Ik zie Niki meer als roepnaam dan echt als naam...dus bv. als afkorting van Dominique of Danique ofzo. Do vind ik niet zo leuk, moet dan ook te erg aan de zangeres denken en vind het een afkorting van bv. Dominique. Fen vind ik te jongensachtig...zou dan eerder voor Fenne gaan en dan Fen als roepnaam/afkorting. Ik zou dus voor een meer 'affe' naam gaan en dan voor één van bovenstaande namen als roepnaam/afkorting gebruiken.
Geen van drieen vind ik ze leuk op deze manier. Do denk ik meteen aan die zangeres Do, vind ik geen leuk mens. Niki vind ik een rare spelling van Nikki Fen vind ik een jongensnaam, Fem is wel een meisjesnaam en vind ik wel leuk.
Het zijn niet echt mijn soort namen maar als ik moet kiezen vind ik Niki het leukst alleen vind ik 'm mooier geschreven als: Nieky/Nieki. Bij Niki krijg ik het gevoel dat er een k is vergeten en dat er daarom niki staat! Het lijkt niet af!
Ik vind Do het leukst. Bij Niki heb ik het gevoel dat je een k bent vergeten. En Fen vind ik een leuke naam voor een jongen.