Sorry vind het alle drie niet passen. Ik zeg Elin Namen die op ons lijstje stonden : Ise Nova Mila Fenna En verder weet ik het even niet meer. Mijn man kwam aan met namen als Nikki, Zoë etc maar die heb ik er gelijk weer afgegooid
Ik zeg nikki zoals je het schrijft mijn oudste heet zo en is inmiddels een puber dame maar altijd nog trots op haar naam !!
Ik vind het geen van allen namen. Do en Fen zijn in mijn ogen afkortingen. Niki lijkt wel een schrijffout.
Leuke namen Zelf vind ik Niki het minst leuk, Fen en Do vind ik wel erg leuk en stoer. Ik denk Do iets leuker. Als Fen nou Fem was, was er een winnaar
alledrie niet mijn smaak. niki vind ik dan nog het leukst, maar absoluut niet passen bij levi (i/i). do vind ik echt he-le-maal niks, dus dan blijft over fen.
Niki, omdat ik die het beste bij Levi vind passen, maar ook omdat ik Do & Fen geen 'echte' namen vind.
Nikki vind ik een leuke meisjesnaam, maar ik associeer 'm te veel met het nummer Darling Nikki van Prince (jaren 80) en no way dat mijn dochter ooit zo zou heten.... Do vind ik ook wel leuk, en kan prima samen met Levi Fen vind ik helemaal niet leuk